Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Jeg stresser litt. Litt mye 😅. Jeg begynte i år med prosjekt sunnere og slankere kropp. Målet var 20 kilo ned før vi reiste på ferie. Det har jeg greid. Jeg skal ned 20 kilo til. Målet er å ikke gå opp i ferien men tenker ikke at jeg skal ned i vekt. Vi er på ferie i utlandet i en måned. Det er restauranter og gjerne en drink på kvelden. Litt is og digg i løpet av dagen. Nå kjenner jeg at jeg stresser som f. Jeg vil gjerne kose meg men heller ikke gå opp ti kilo. Hjelp?!!?!? Anonymkode: 3bc1d...507
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Spise mye proteiner, da holder du deg mett og klarer ikke så mye is og godteri Z Anonymkode: d83c2...c36
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Hvis du ikke vil gå opp, så kan du ikke ha drinker, is og digg hver dag, i tilegg til endel mat du har litt dårlig kontroll på hvor kaloririk den er (regner jeg med, jeg synes det er utrolig vanskelig å beregne hvor usunn restaurantmat er). Du kan kose deg uten alt på samme dag. Anonymkode: 72b9c...9f9
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Spis regelmessig, og spis ordentlig mat, dropp is og godteri, drikk vann. Nå får du testa selvdisiplinen! Anonymkode: d92a9...bbc
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Jeg syns det er fint å planlegge utskeielsene på ferie. F.eks. kan jeg bestemme meg for at jeg skal ha to drinker på lørdag, og is på søndag. Da holder jeg meg til sunne saker resten av uka. Jeg liker også å ha noe snacks tilgjengelig som jeg kan spise, litt bær, vannmelon, vann med sitron og isbiter, osv. Anonymkode: 2d44f...30a
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Da jeg var på ferie i fjor bestemte jeg meg for å spise 3 måltider om dagen og om jeg skulle ha noe kos, som is, skulle det være som dessert etter et av de måltidene. Ikke spise noe mellom måltidene. Det fungerte for meg, gikk ikke opp noe selv om jeg spiste dessert hver dag. Jeg drakk ikke alkohol da. Anonymkode: 7609a...21d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå