Gå til innhold

Hvor ofte flytter man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte flytter du?

Anonymkode: 6036a...92b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyttet jo litt da jeg var ung, studerte, leide leiligheter og sånt 

Men kjøpte min første bolig da jeg var 26 år, bodde der til jeg var 30 og og kjøpte en litt større bolig. Der har jeg bodd i 22 år nå og har ingen planer om å flytte 

Om jeg blir boende her til jeg dør eller ender i en mer lettstelt leilighet på mine eldre dager gjenstår å se.

Anonymkode: 2bdc9...080

Skrevet

Jeg har flyttet 3 ganger etter at jeg flyttet hjemmefra + 1 gang tilbake i bandomshjemmet i et halvt år.

Anonymkode: ab63f...c14

Skrevet

Har flyttet ganske mye i livet mitt.

Født i Bergen, flyttet til nord-Norge, så til Asia og bodde der i flere år, tilbake til nord-Norge, så til London og etter 2 år videre til København, så bodde vi i Haugesund, Østerrike og tilbake til nord-Norge. Da flyttet jeg alene til Oslo, for å studere, tilbake til London for videre studier. Etter det har jeg igjen bodd i Oslo, i Finnmark, Narvik, Moskva og tilbake til Finnmark. Her har jeg nå bodd i 4 år. Mulig jeg blir her en stund til :)

Anonymkode: c3e08...ddf

Skrevet

Flytta 12 ganger før jeg var 15. Så 2 ganger til før jeg kjøpte hus som 18-åring. Flytta derfra og inn i leilighet en periode før jeg kjøpte nytt hus. Så kjøpte jeg det huset jeg bor i nå og her har jeg bodd i 16 år. Jeg har ingen intensjoner om å la ungene mine bli så rotløse som det jeg var, så de to eldste har flytta én gang, mens yngste bare har bodd her 

Anonymkode: 7153a...4c4

Skrevet

Sånn egentlig burde man flytte av og til, kanskje hvert 7.-10. år, bare for å få ryddet opp i alt man samler på. 

Jeg eide langt mindre "skrot" da jeg flytta relativt ofte, enn nå, i enebolig. Trodde vi fikk kvitta oss med det meste av skrot sist vi flytta, men huttetu! Etter seks år i dette huset ... Fy, så mye som egentlig burde vært kastet! 

Anonymkode: 6ee7f...833

Skrevet

Vi bygde hus for 9 år siden. Har ikke tenkt å flytte på mange år. Til sammen gjennom hele livet har jeg flyttet 14 ganger (flest da jeg studerte og var på utveksling).

Anonymkode: 3f067...35a

Skrevet

Flyttet ca hvert femte år til vi landet i enebolig med hage. Der planlegger vi å bli til vi nå bæres ut. 

Anonymkode: efe29...0ce

Skrevet

Jeg har ett barndomshjem, bodde 5 steder som student, kjøpte så huset jeg har bodd i siste 15 åra. Har ikke tenkt til å flytte. 

Skrevet

Flytta ut da jeg var 18.

Bodde 4 forskjellige plass på 5/6 studieår. 
Deretter 5 år i vårt første hus. 11 år i vårt neste hus (som da ble våre barns barndomshjem). Nettopp flyttet tilbake til barndomsbygda mi, og her skal ungene få sine ungdomsår. Helt perfekt, spør du oss 😁

Skrevet

Jeg har flyttet 10 ganger i mitt 54 årlige liv. 

Hadde så og si hele oppveksten i et hus, og har nå bodd på samme sted i 26 år.  Så den meste flyttingen var i studietiden og to-tre år etter det. 

Anonymkode: 65109...a69

Skrevet

Bodde første leveår i en leilighet, og resten av barndommen i samme hus. Bodde et år sammen med en eks, og deretter en del flytting som student. 

Med min eksmann bodde jeg først 7 år i en leilighet, og så 10 år i hus. Nå har jeg min egen leilighet med barna. Jeg ser for meg at vi blir her i 5-6 år, og så håper jeg å flytte til det huset jeg skal bo i til jeg eventuelt trenger omsorgsbolig. 

Anonymkode: 69000...b79

Skrevet

Jeg flyttet på hybel for å studere, deretter til denne bygda hvor jeg nå bor da jeg fikk jobb her. Her bodde jeg først i leid leilighet alene, deretter i en annen leilighet sammen med mannen min. Så kjøpte vi oss hus, før vi solgte det og overtok gården han kommer fra. 

I barndommen bodde vi -foreldre, søsken og jeg - først i en leilighet før foreldrene mine bygde hus som vi flyttet inn i, men dette var på samme sted så jeg trengte ikke bytte skole eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...