Anonym bruker Skrevet 14. juli #1 Skrevet 14. juli Han er så mutt og stille. Sitter bare med telefonen og gjør ingenting. Vil ikke noe, er kort i svarene, gidder ikke vedlikehold. Vi er på hytta og ting må gjøres, men han har ferie sier han. Dermed blir alt på meg, og etterpå er han sur på meg fordi jeg gjør hans jobb. Jeg beiset boden i går, og han var sur resten av dagen. Men det må gjøres! Han var noen dager på jobb forrige uke, og stemningen var en helt annen for resten av oss. Vi hadde det deilig og fritt! Ingen sur gubbe som satte den dårlige stemningen. Hva gjør man med slikt? Han vil ikke snakke, da blir han bare enda surere. Anonymkode: b15e5...24a
Anonym bruker Skrevet 14. juli #2 Skrevet 14. juli Hva med å dra et annet sted enn hytta så dere kan ha skikkelig ferie uten å måtte jobbe der? Anonymkode: fe120...d2f
Anonym bruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Ja. Jeg har generelt et bedre liv når mannen ikke er her. Det er bare deprimerende. Anonymkode: f154e...79a
Anonym bruker Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Eg og fann ut at eg hadde det bedre både på ferie og i kvardagen utan sambuar. No har han flyttet og livet er en lek. Anonymkode: b843c...a00
Anonym bruker Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hva med å dra et annet sted enn hytta så dere kan ha skikkelig ferie uten å måtte jobbe der? Anonymkode: fe120...d2f Normalt friske og spreke folk klarer å gjøre litt vedlikehold på hytta i ferien uten at det ødelegger følelsen av «skikkelig ferie», altså. Er jo ofte i ferien man har tid til sånt. Å sitte på ræva i tre uker med trynet ned i mobilen har ingen godt av. Anonymkode: 49b4a...7d1
Anonym bruker Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli Skulle gjerne vært gubben foruten, men han bor nå engang her, og vi er gift, så da forblir det sånn. Han er flink med snømåking og gressklipping, da. Utover det? Not so much. Anonymkode: 8af85...bf6
Anonym bruker Skrevet 14. juli #7 Skrevet 14. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Normalt friske og spreke folk klarer å gjøre litt vedlikehold på hytta i ferien uten at det ødelegger følelsen av «skikkelig ferie», altså. Er jo ofte i ferien man har tid til sånt. Å sitte på ræva i tre uker med trynet ned i mobilen har ingen godt av. Anonymkode: 49b4a...7d1 Nettopp derfor jeg foreslo at de skulle dratt et annet sted enn hytta i ferien Anonymkode: fe120...d2f
Anonym bruker Skrevet 14. juli #8 Skrevet 14. juli Reist på en ukes ferie bare meg og barna de 2 siste somrene. Det er nydelig 🥰 Anonymkode: db2cf...054
Daquiry Skrevet 14. juli #9 Skrevet 14. juli Anonym bruker skrev (13 timer siden): Han er så mutt og stille. Sitter bare med telefonen og gjør ingenting. Vil ikke noe, er kort i svarene, gidder ikke vedlikehold. Vi er på hytta og ting må gjøres, men han har ferie sier han. Dermed blir alt på meg, og etterpå er han sur på meg fordi jeg gjør hans jobb. Jeg beiset boden i går, og han var sur resten av dagen. Men det må gjøres! Han var noen dager på jobb forrige uke, og stemningen var en helt annen for resten av oss. Vi hadde det deilig og fritt! Ingen sur gubbe som satte den dårlige stemningen. Hva gjør man med slikt? Han vil ikke snakke, da blir han bare enda surere. Anonymkode: b15e5...24a Man skiller seg. ♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå