Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:09 #1 Skrevet mandag kl 21:09 Har kjent hverandre i 14 mnd og vært sammen omtrent like lenge. Har tre barn hver i alderen 9-16 år. Vi har truffet hverandres barn på avstand. Han og jeg skal på eliteseriekamp (bortekamp) i ei uke han ilke har barna sine. Da skal sønnen være med. Når er det vanlig å finne på noe sammen me og alle barna? Aner ikke hva han tenker om framtida. Selv om han sier savner deg, veldig glad i deg, gleder meg til å se deg igjen osv. Kan jeg spør? Anonymkode: 200fd...84f
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:25 #2 Skrevet tirsdag kl 06:25 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Har kjent hverandre i 14 mnd og vært sammen omtrent like lenge. Har tre barn hver i alderen 9-16 år. Vi har truffet hverandres barn på avstand. Han og jeg skal på eliteseriekamp (bortekamp) i ei uke han ilke har barna sine. Da skal sønnen være med. Når er det vanlig å finne på noe sammen me og alle barna? Aner ikke hva han tenker om framtida. Selv om han sier savner deg, veldig glad i deg, gleder meg til å se deg igjen osv. Kan jeg spør? Anonymkode: 200fd...84f ? Får og snapper med roadtrip med familien Vanskellg å vite om jeg noen gang blir en del av fellesskapet. HI Anonymkode: 200fd...84f
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 06:30 #3 Skrevet tirsdag kl 06:30 Fikk og bilde av hytta deres og kommenterte så nydelig. Han skrev da at "ungene har sagt at denne gangen har de kost seg ekstra mye, så det er kjekt å se❤️".HI Anonymkode: 200fd...84f
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:10 #4 Skrevet tirsdag kl 07:10 Hvordan treffer man hverandres barn på avstand? Anonymkode: 14e56...447
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:14 #5 Skrevet tirsdag kl 07:14 Du drømmer om en stor lykkelig lappeteppefamilie med 6 barn? Ja, jeg synes absolutt dere skal snakke om det, for de fleste jeg kjenner (iberegnet) meg selv ville aldri utsatt ungene for det. Helt greit å være særboende kjærester, møte hverandres barn av og til, og til og med finne på noe sammen alle sammen innimellom. Men å flytte sammen, ta med alle barna på ferie osv, aldri verden. Barna trenger denne tiden sammen med pappaen/mammaen sin, å tvinge på dem en steforelder og mange stesøsken de ikke har valgt selv i en liten hytte 🙈 Anonymkode: 0e417...f5f
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 08:07 #6 Skrevet tirsdag kl 08:07 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Du drømmer om en stor lykkelig lappeteppefamilie med 6 barn? Ja, jeg synes absolutt dere skal snakke om det, for de fleste jeg kjenner (iberegnet) meg selv ville aldri utsatt ungene for det. Helt greit å være særboende kjærester, møte hverandres barn av og til, og til og med finne på noe sammen alle sammen innimellom. Men å flytte sammen, ta med alle barna på ferie osv, aldri verden. Barna trenger denne tiden sammen med pappaen/mammaen sin, å tvinge på dem en steforelder og mange stesøsken de ikke har valgt selv i en liten hytte 🙈 Anonymkode: 0e417...f5f Snakker ikke om å flytte sammen. Det er fire år til min yngste flytter på vgs. Da kan jeg flytte på meg. Men å finne på noe sammen og ihvertfall snakke slik at vi har felles forståelse for framtida. HI Anonymkode: 200fd...84f
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:35 #7 Skrevet onsdag kl 07:35 Vi har vært sammen i to år. Han har fått et nært og fint forhold til mine barn, men jeg har ikke truffet hans. Vi skal være særboere til barna har flyttet ut, men vil gjerne også kunne treffes med barna. Jeg tror ikke det er helt uvanlig at det tar tid. Anonymkode: be1a0...934
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:05 #8 Skrevet onsdag kl 08:05 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Vi har vært sammen i to år. Han har fått et nært og fint forhold til mine barn, men jeg har ikke truffet hans. Vi skal være særboere til barna har flyttet ut, men vil gjerne også kunne treffes med barna. Jeg tror ikke det er helt uvanlig at det tar tid. Anonymkode: be1a0...934 Hvorfor i alle dager har du ikke møtt barna hans? Anonymkode: ec932...28c
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:18 #9 Skrevet onsdag kl 10:18 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvorfor i alle dager har du ikke møtt barna hans? Anonymkode: ec932...28c Fordi barna hans er sinte og uforsonlige på grunn av skilsmissen, og tenker den er min skyld. Det går seg nok til. Anonymkode: be1a0...934
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 11:23 #10 Skrevet onsdag kl 11:23 Om noen år. Dere får finne på noe alene, dere voksne . Barna vil være sammen med forelderen sin. Ikke med ste. Anonymkode: ea6ae...3aa
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:31 #11 Skrevet onsdag kl 12:31 Dere har vært kjærester i kort tid og dere har mange barn. Jeg ville ikke tenkt at det nå var på tide å forene alle ungene. Jeg ville gitt det MYE mer tid Anonymkode: 647d0...d39
Anonym bruker Skrevet i går, 02:19 #12 Skrevet i går, 02:19 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Fordi barna hans er sinte og uforsonlige på grunn av skilsmissen, og tenker den er min skyld. Det går seg nok til. Anonymkode: be1a0...934 Det får vi håpe. Men hvis barna har disse reaksjonene fordi det reflekterer hvordan eksen hans føler det så er det ikke sikkert det løser seg før de er voksne og forstår mer. Håpløst det der.. Men veldig bra han har et så godt forhold til dine barn. HI, jeg henger meg på de andre her. Høres ut som mye blir lettere når din yngste flytter på vgs og det bare er deg i det daglige. Men å skulle få seks barn i ulik alder til å fungere sammen kan bli krevende for alle parter (også for forholdet). Anonymkode: f5bb2...6eb
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #14 Skrevet 23 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det får vi håpe. Men hvis barna har disse reaksjonene fordi det reflekterer hvordan eksen hans føler det så er det ikke sikkert det løser seg før de er voksne og forstår mer. Håpløst det der.. Men veldig bra han har et så godt forhold til dine barn. Anonymkode: f5bb2...6eb Takk! Ja, det er dessverre eksens holdninger som speiles der. Anonymkode: be1a0...934
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #15 Skrevet 18 timer siden Anonym bruker skrev (4 timer siden): Takk! Ja, det er dessverre eksens holdninger som speiles der. Anonymkode: be1a0...934 Og du er helt uskyldig og er ikke kvinnene han sto i med før han gikk fra sin eks? Anonymkode: 5006c...15f
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #16 Skrevet 18 timer siden Anonym bruker skrev (På 13.7.2026 den 23.09): Har kjent hverandre i 14 mnd og vært sammen omtrent like lenge. Har tre barn hver i alderen 9-16 år. Vi har truffet hverandres barn på avstand. Han og jeg skal på eliteseriekamp (bortekamp) i ei uke han ilke har barna sine. Da skal sønnen være med. Når er det vanlig å finne på noe sammen me og alle barna? Aner ikke hva han tenker om framtida. Selv om han sier savner deg, veldig glad i deg, gleder meg til å se deg igjen osv. Kan jeg spør? Anonymkode: 200fd...84f Det største problemet her er jo manglende kommunikasjon. Kan du spørre? Seriøst? Anonymkode: 5006c...15f
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #17 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (7 timer siden): Takk! Ja, det er dessverre eksens holdninger som speiles der. Anonymkode: be1a0...934 Var han utro med deg? Min mamma var utro, og selv om vi har et godt forhold og jeg absolutt kan se at forholdet hun hadde med pappa var forferdelig og jeg forstår hvorfor hun brøt ut, så synes jeg fremdeles det er forkastelig å være utro. Jeg var 20 år og hadde flyttet hjemmefra da de ble skilt, men hadde jeg vært yngre og skjønt mindre av helheten og hørt pappas bitterhet over å bli bedratt hadde jeg sikkert tatt "hans parti" Anonymkode: 0e417...f5f
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #18 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (5 timer siden): Var han utro med deg? Min mamma var utro, og selv om vi har et godt forhold og jeg absolutt kan se at forholdet hun hadde med pappa var forferdelig og jeg forstår hvorfor hun brøt ut, så synes jeg fremdeles det er forkastelig å være utro. Jeg var 20 år og hadde flyttet hjemmefra da de ble skilt, men hadde jeg vært yngre og skjønt mindre av helheten og hørt pappas bitterhet over å bli bedratt hadde jeg sikkert tatt "hans parti" Anonymkode: 0e417...f5f Nei, vi ble sammen etter bruddet, men kort tid etter. Jeg forstår godt at det er vanskelig for barna, og de skal få den tiden de trenger. Takk for at du deler din erfaring. Anonymkode: be1a0...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå