Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:05 #1 Skrevet søndag kl 19:05 Jeg har i perioder vært på datingapper... det ender i mange løse forbindelser på snap. Har flere menn som jeg snapper litt med innimellom. Ingen vil noe seriøst viser det seg... Hvor vanlig er egentlig dette? Å ha mange menn som er litt flørtete i livet... Også er det en mann jeg har fått et veldig veldig intenst forhold til. Vi har holdt på i lang tid. Vurderer å blokkere han! Men så tenker jeg... hva er egentlig forskjellen på forholdet til han kontra de andre? Kanskje dating 2026 bare er sånn? Løst og fast.. ene tettere enn den andre? Jeg er liksom like langt ! Alle ender liksom opp i bare litt flørt... over lang tid. Er det sånn for alle ?? Anonymkode: dccb6...81b
Anonym bruker Skrevet mandag kl 00:00 #2 Skrevet mandag kl 00:00 Ingen erfaring? Anonymkode: dccb6...81b
Anonym bruker Skrevet mandag kl 02:47 #3 Skrevet mandag kl 02:47 Jeg hadde lenge samme erfaring å gikk så lei! Holdt på å gi opp. Men så var jeg på ett singeltreff der jeg møtte på en mann som jeg fikk god kjemi med å som jeg forsatte å date. Han var også ute etter ett seriøst forhold,å nå har vi vært sammen siden januar ❤️ Anonymkode: 8e37a...a2f
Anonym bruker Skrevet mandag kl 09:07 #4 Skrevet mandag kl 09:07 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde lenge samme erfaring å gikk så lei! Holdt på å gi opp. Men så var jeg på ett singeltreff der jeg møtte på en mann som jeg fikk god kjemi med å som jeg forsatte å date. Han var også ute etter ett seriøst forhold,å nå har vi vært sammen siden januar ❤️ Anonymkode: 8e37a...a2f Så koselig å høre ❤️ Anonymkode: dccb6...81b
Anonym bruker Skrevet mandag kl 13:55 #5 Skrevet mandag kl 13:55 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Jeg har i perioder vært på datingapper... det ender i mange løse forbindelser på snap. Har flere menn som jeg snapper litt med innimellom. Ingen vil noe seriøst viser det seg... Hvor vanlig er egentlig dette? Å ha mange menn som er litt flørtete i livet... Også er det en mann jeg har fått et veldig veldig intenst forhold til. Vi har holdt på i lang tid. Vurderer å blokkere han! Men så tenker jeg... hva er egentlig forskjellen på forholdet til han kontra de andre? Kanskje dating 2026 bare er sånn? Løst og fast.. ene tettere enn den andre? Jeg er liksom like langt ! Alle ender liksom opp i bare litt flørt... over lang tid. Er det sånn for alle ?? Anonymkode: dccb6...81b Møter du noen av dem da? Hva mener du med intenst da? Anonymkode: 9630d...eca
Anonym bruker Skrevet mandag kl 19:32 #6 Skrevet mandag kl 19:32 Anonym bruker skrev (På 12.7.2026 den 21.05): Jeg har i perioder vært på datingapper... det ender i mange løse forbindelser på snap. Har flere menn som jeg snapper litt med innimellom. Ingen vil noe seriøst viser det seg... Hvor vanlig er egentlig dette? Å ha mange menn som er litt flørtete i livet... Også er det en mann jeg har fått et veldig veldig intenst forhold til. Vi har holdt på i lang tid. Vurderer å blokkere han! Men så tenker jeg... hva er egentlig forskjellen på forholdet til han kontra de andre? Kanskje dating 2026 bare er sånn? Løst og fast.. ene tettere enn den andre? Jeg er liksom like langt ! Alle ender liksom opp i bare litt flørt... over lang tid. Er det sånn for alle ?? Anonymkode: dccb6...81b Ja er sånn for meg også. Har gitt helt opp datinglivet, tinder er full av fuckboys! Tar det helt som det kommer. Treffer folk ute å håper på tilfeldigheter eller meningen 🥰 Anonymkode: 253dd...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå