Anonym bruker Skrevet 11. juli #1 Skrevet 11. juli Så et innlegg et sted om at overalt så man damer over 40 år med blomstrete kjoler og hvite sneakers 😅 Det var liksom uniformen til godt voksne damer, og om man ønsket se litt yngre ut måtte man ha ballerinasko... Må innrømme at jeg er over 40 og har både blomstrete kjoler og hvite sneakers 🤣 Kanskje jeg må kjøpe noen ballerinasko gitt, haha Så hva er uniformen din? Anonymkode: bb112...fec
Kira Skrevet 11. juli #2 Skrevet 11. juli Til kjole varierer jeg mellom hvite joggesko, ballerinasko (har både semsket rosa og beige og svarte i skinn) eller birkenstock. Pumps og andre høyhælte sko orker jeg ikke så ofte lenger. Blitt for gammel 🤪
Anonym bruker Skrevet 11. juli #3 Skrevet 11. juli Jeg ønsker meg veldig gode, myke, pene ballerinasko med lav skjæring ned mot tærne. Syns det er vanskelig å finne! Anonymkode: bb1b2...a05
Gucci_Helene Skrevet 11. juli #5 Skrevet 11. juli Bruker altfor mye penger på skotøy😅 Bruker både sandaler, ballerina og hvite sneakers nå på sommeren
Gucci_Helene Skrevet 11. juli #6 Skrevet 11. juli Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg ønsker meg veldig gode, myke, pene ballerinasko med lav skjæring ned mot tærne. Syns det er vanskelig å finne! Anonymkode: bb1b2...a05 Kan anbefale Chanel sine (ja de koster altfor mye, men er så fine og gode og holder seg i årevis)
Anonym bruker Skrevet 11. juli #7 Skrevet 11. juli Synes alle skor du ramser opp er fint til kjole, uansett alder. Mange har også flip flopp til for en mer hverdagslook til penkjole. Pumps ser jeg noen nevner. Går folk med det, (om sommeren)……? Grusomt ubehagelig skor og mange sommerskor som er finere enn pumps. Anonymkode: 68568...d2f
Gucci_Helene Skrevet 11. juli #8 Skrevet 11. juli Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Synes alle skor du ramser opp er fint til kjole, uansett alder. Mange har også flip flopp til for en mer hverdagslook til penkjole. Pumps ser jeg noen nevner. Går folk med det, (om sommeren)……? Grusomt ubehagelig skor og mange sommerskor som er finere enn pumps. Anonymkode: 68568...d2f Bruker ofte pumps om sommeren også🙂
Anonym bruker Skrevet 11. juli #9 Skrevet 11. juli Gucci_Helene skrev (49 minutter siden): Bruker ofte pumps om sommeren også🙂 Det er nok bare meg som tenker at Pumps ikke er en sommersko. Fordi jeg ikke synes skomodellen er fin. Og om sommeren finnes det jo haugevis med pensko å velge blant. Men på vinteren med nylonstrømper blir ikke sandaler pent, da må man jo bruke pumps som pensko. Anonymkode: 68568...d2f
amandine Skrevet 12. juli #10 Skrevet 12. juli Jeg har hvite, blå, rosa og gule sneakers, et uanstendig antall flippflopper og sandaler og litt ymse ballerinaer. Bruker dem alle med glede. Med blomstrete, stripete og ensfargede kjoler. Mest bruker jeg nok hvite eller blå sneakers og sorte eller brune flippflopper nå om sommeren. Men det finnes nok mange flere tegn på at jeg er 50+😂
Gucci_Helene Skrevet 12. juli #11 Skrevet 12. juli Anonym bruker skrev (19 timer siden): Det er nok bare meg som tenker at Pumps ikke er en sommersko. Fordi jeg ikke synes skomodellen er fin. Og om sommeren finnes det jo haugevis med pensko å velge blant. Men på vinteren med nylonstrømper blir ikke sandaler pent, da må man jo bruke pumps som pensko. Anonymkode: 68568...d2f Jeg bruker pumps året rundt 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå