Gå til innhold

Hotell i Gøteborg med parkering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har aldri vært i Gøteborg før, kun kjørt forbi. Nå skal vi utforske byen i et par dager, to tenåringer og to voksne. Men hvor bør man bo når man kommer med bil? Det er jo ørten hotell, og jeg har ingen peiling på hva som er bra eller ei.

Anonymkode: acf50...09a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg et som er i gangavstand til sentrum, så kan dere ta trikken til Liseberg.

Anonymkode: 50ed5...1ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Velg et som er i gangavstand til sentrum, så kan dere ta trikken til Liseberg.

Anonymkode: 50ed5...1ca

Det glemte jeg å si, men ingen her er glad i karuseller. Vi skal ikke på Liseberg, bare gå rundt i sentrum, shoppe, spise god mat og kose oss.

Skrevet (endret)

Bodde på Home hotel Odin sist. Anonymt på utsiden, men veldig fint inne. Hadde kjøleskap og kaffemaskin på rommet, noe jeg alltid syns er greit. Parkering i kjelleren og rett ved Nordstan (stort kjøpesenter). Frokost og middag inkl. i prisen.

Endret av prekæs
Skrevet
prekæs skrev (3 timer siden):

Bodde på Home hotel Odin sist. Anonymt på utsiden, men veldig fint inne. Hadde kjøleskap og kaffemaskin på rommet, noe jeg alltid syns er greit. Parkering i kjelleren og rett ved Nordstan (stort kjøpesenter). Frokost og middag inkl. i prisen.

Tusen takk for tips. Synes kanskje det ble litt dyrt for 11.445 kr for to netter. Dette var via booking.com, og skal sjekke nettsiden til hotellet nå.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Tusen takk for tips. Synes kanskje det ble litt dyrt for 11.445 kr for to netter. Dette var via booking.com, og skal sjekke nettsiden til hotellet nå.

Oi. Det var dyrt. Vi betalte 2937,- for to dobbelrom en natt i påsken. Sjekk Strawberrys hjemmeside. Kan være det er billigere.

Skrevet

Scandic europa, parkering like ved i parkeringshus. Greie priser og veeldig sentralt😀

Anonymkode: a1111...7a4

Skrevet

Vi er på Liseberg nå.  Tror det kostet 900 ca fra onsdag kl. 17 til fredag kl. 17. Parkhuset ved Volvo. 

Anonymkode: dd4da...9fa

Skrevet

Scandic crown ligger i sentrum og har parkering i kjelleren. VELDIG trang garasje å komme seg rundt i, så hvis dere har veldig stor bil ville jeg kanskje ikke valgt å parkere der. Selve parkeringsplassene var ok, men knotete å kjøre rundt der inne. Rommet og frokosten var som i Norge, føler sånt er veldig variabelt i utlandet.

Anonymkode: fc169...e73

Skrevet

Gothia Tower.

De har i tillegg en fantastisk restaurant på toppen.

Anonymkode: 4143a...a9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...