Anonym bruker Skrevet 9. juli #1 Skrevet 9. juli Blir man ren av å bade i ferskvann og å dukke under hele seg? Også å ta på deo etterpå og bruke våtservietter? Eller lukter man svette da? Anonymkode: 335a3...974
Anonym bruker Skrevet 9. juli #2 Skrevet 9. juli Ja. Hvorfor skal du bruke våtservietter etter et bad? Anonymkode: 29766...7c3
Anonym bruker Skrevet 9. juli #3 Skrevet 9. juli Du spør om man blir ren av å vaske seg? Ja, det blir man. Anonymkode: 12ef7...331
Anonym bruker Skrevet 9. juli #4 Skrevet 9. juli Altså vann er jo det man vasker seg med? Våtservietter kun hvis det går dager mellom hvert bad, mener du forhåpentligvis? Anonymkode: 3a9d5...506
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 07:42 #5 Skrevet torsdag kl 07:42 Blir som å bade i badekaret uten såpe tenker jeg. Helt grei måte å vaske seg på når man er på ferie. Ville badet litt lenger enn en rask dukkert da, jeg tenker at jo lenger du er i vannet jo renere blir du 😅 Anonymkode: 4f7ae...919
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:32 #6 Skrevet torsdag kl 08:32 Ferskvann er jo gjerne litt skittent, men har vaska meg sånn mange ganger på hyttetur. Såpe seg inn, hive seg uti og det er godt nok på tur tenker jeg Anonymkode: f0d0e...f1d
Lektor Doppler med tillegg Skrevet torsdag kl 08:36 #7 Skrevet torsdag kl 08:36 Ta med deg såpe i stedet for våtservietter?
amandine Skrevet torsdag kl 09:13 #8 Skrevet torsdag kl 09:13 Jeg skjønner ikke hva du skal med våtserviettene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå