Himmel og hav Skrevet 8. juli #1 Skrevet 8. juli Jeg har en eldgammel Kindle som jeg må innse synger på siste verset. Hvilket lesebrett har dere som dere er fornøyd med?
Iiiiik Skrevet onsdag kl 22:36 #2 Skrevet onsdag kl 22:36 Jeg kjøpte meg rett og slett en ny kindle da min forrige var gammel og sliten. Den nye er ikke fancy, og ikke stor. Er fornøyd med den! En sånn: https://www.komplett.no/product/1330368/mobil-tablets-klokker/nettbrett-ipad-lesebrett/lesebrett/amazon-kindle-2024-6-16gb-matcha?
Superdolly Skrevet torsdag kl 06:14 #3 Skrevet torsdag kl 06:14 Jeg gjorde som Iiik: Kjøpte ny Kindle da den gamle tok kvelden.
☆☆☆ Skrevet torsdag kl 06:40 #4 Skrevet torsdag kl 06:40 Ny kindle. Beste kjøpet for 13 år sida, like bra i år. To ting gjer den nye bedre, muligheten til kvit på svart for å lese i mørket (meir behagelig) og usb-c. Innsåg ikkje kor pes det var å måtte finne en gammal øader før eg slapp det. Ellers var kindle såpass genialt til å begynne med at det ikkje er så mykje som må endrast. Hadde eg lest tegneseriar ville eg valgt ein stor kindle med fargar. Eg les bøker og likar det hendige lille formatet, men eg har også tablet til avislesing og surfing på instagram. Kunne kombinert dei to, men å ta med ein tablet på stranda er litt voldsomt og batterikapasiteten til Kindle er jo magisk, noko som er fint på hytta der vi manglar straum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå