Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:08 #1 Skrevet onsdag kl 18:08 Jeg vet at det til syvende og sist kommer ned til meg og mine valg, men hadde vært flott med noen andre tanker om saken. Jeg bor i Oslo, men så har jeg vært med å planlegge en tur til Vestlandet fra i morgen av sammen med ei venninne. Jeg har gledet meg til denne turen, det skal jeg innrømme. Vi skal kjøre og innom mine hjemtrakter og se steder jeg ikke har sett på mange år om noen gang. Turen er fra i morgen til og med mandag. Så kommer mitt lille dilemma. Lørdag spiller jo Norge sin kamp og jeg skulle så gjerne ha vært i Oslo og sett den der. Vinner Norge så blir det jo fullstendig deilig kaos i Oslo. Roing, glede, syning og helt umulig å beskrive stemning. Lørdag skal vi besøke felles venner så da vurderer jeg å ta et sent fly til Oslo, oppleve stemningen også reise bort igjen søndags morgen. Jeg har flybilletter, men usikker på om jeg skal bruke de. Jeg kjenner på et slikt sykt sug i magen å ikke få lov å oppleve dette. Vil dette kunne skje igjen? Så nynner jeg.....should i stay or should i go? Anonymkode: 21160...691
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:13 #2 Skrevet onsdag kl 18:13 Det kommer AN PÅ deg og dine valg. "Ned til" er en anglisisme. Forøvrig ville jeg absolutt gjort som du beskriver om det er praktisk mulig. Anonymkode: 814fe...5e3
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:52 #3 Skrevet onsdag kl 18:52 Vinner Norge så skal de spille flere kamper. Da kan du være i Oslo de andre dagene. Vinner de ikke, så er det jo ikke så stor stemning. Skal dere være med andre der dere drar til så står du friere, men om du "dumper" venninnen din til å være alene i dine hjemtrakter så synes jeg rett og slett du er slem. Da hadde jeg heller funnet meg en by eller tettsted der dere skal. Er mange plasser der folk samles for å se kampen og det kan bli vell så festlig som i Oslo. Anonymkode: 74319...5fc
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:01 #4 Skrevet onsdag kl 19:01 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Jeg vet at det til syvende og sist kommer ned til meg og mine valg, men hadde vært flott med noen andre tanker om saken. Jeg bor i Oslo, men så har jeg vært med å planlegge en tur til Vestlandet fra i morgen av sammen med ei venninne. Jeg har gledet meg til denne turen, det skal jeg innrømme. Vi skal kjøre og innom mine hjemtrakter og se steder jeg ikke har sett på mange år om noen gang. Turen er fra i morgen til og med mandag. Så kommer mitt lille dilemma. Lørdag spiller jo Norge sin kamp og jeg skulle så gjerne ha vært i Oslo og sett den der. Vinner Norge så blir det jo fullstendig deilig kaos i Oslo. Roing, glede, syning og helt umulig å beskrive stemning. Lørdag skal vi besøke felles venner så da vurderer jeg å ta et sent fly til Oslo, oppleve stemningen også reise bort igjen søndags morgen. Jeg har flybilletter, men usikker på om jeg skal bruke de. Jeg kjenner på et slikt sykt sug i magen å ikke få lov å oppleve dette. Vil dette kunne skje igjen? Så nynner jeg.....should i stay or should i go? Anonymkode: 21160...691 Du har allerede kjøpt biletter, da har du jo egentlig bestemt deg da. Anonymkode: e74fe...7cb
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:46 #5 Skrevet onsdag kl 19:46 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Du har allerede kjøpt biletter, da har du jo egentlig bestemt deg da. Anonymkode: e74fe...7cb Nei, jeg driter i om jeg bruker de eller ikke, kan få refundert noe av beløpet. Anonymkode: 21160...691
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:49 #6 Skrevet onsdag kl 19:49 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Vinner Norge så skal de spille flere kamper. Da kan du være i Oslo de andre dagene. Vinner de ikke, så er det jo ikke så stor stemning. Skal dere være med andre der dere drar til så står du friere, men om du "dumper" venninnen din til å være alene i dine hjemtrakter så synes jeg rett og slett du er slem. Da hadde jeg heller funnet meg en by eller tettsted der dere skal. Er mange plasser der folk samles for å se kampen og det kan bli vell så festlig som i Oslo. Anonymkode: 74319...5fc Nei hun vil vært med felles venner. Men om vi vinner denne kampen så er det ikke sikkert vi vinner den neste. Huff mye å tenke på.....jeg blir gal 🤯. Anonymkode: 21160...691
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:50 #7 Skrevet onsdag kl 19:50 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei hun vil vært med felles venner. Men om vi vinner denne kampen så er det ikke sikkert vi vinner den neste. Huff mye å tenke på.....jeg blir gal 🤯. Anonymkode: 21160...691 Spurte du om hun ville bli med til Oslo? Anonymkode: e74fe...7cb
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 22:00 #8 Skrevet onsdag kl 22:00 Oi. Du planlegger tur med venninne og så ditcher du henne halvveis i turen for å se en fotballkamp….på TV…dårlig venninne. Anonymkode: 35a57...157
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 22:46 #9 Skrevet onsdag kl 22:46 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Oi. Du planlegger tur med venninne og så ditcher du henne halvveis i turen for å se en fotballkamp….på TV…dårlig venninne. Anonymkode: 35a57...157 Nei det handler om alt det som skjer rundt. Jeg jobbet når Norge slo Brasil og jeg kjenner jeg angrer bittert på det, så dette kan bli min siste sjanse til å noen gang oppleve en slik steming. Anonymkode: 21160...691
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 06:18 #10 Skrevet torsdag kl 06:18 Den kampen kan du se over hele landet. De fleste steder har garantert en storskjerm eller en pub der kampen vises, så festen går du ikke glipp av. Vær en god venn og vær med venninnen din på denne turen. Anonymkode: f5626...1b7
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 09:04 #11 Skrevet torsdag kl 09:04 Ditche ei venninne på tur for en fotballkamp?? Det finnes relativt mye i verden og i livet som er temmelig mye viktigere enn en fotballkamp. Glad du ikke er min venninne. Anonymkode: 818d2...570
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:29 #12 Skrevet torsdag kl 21:29 Jeg hadde nok ikke brydd meg om venninnen min ville avbryte ferien, dra til Oslo og komme tilbake dagen etter. Jeg hadde kost meg med de jeg besøkte. Men jeg hadde nok ristet litt på holdet og syntes at det var et merkelig valg og kanskje litt dårlig gjort. . Hadde jeg vært vert for besøket hadde jeg nok også det var et merkelig valg, og kanskje trist også for jeg hadde antageligvis gledet til besøk. Nå vet ikke jeg hvor du skal hen, men det jeg vet er at det er mange steder hvor kampene blir vist, enten det er utendørs, på en pub, restaurant eller i en gymsal. Det kan bli ganske bra stemning det også. Anonymkode: 9c4da...32e
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 23:39 #13 Skrevet torsdag kl 23:39 Hvorfor må du se kampen i Oslo? Det er vel folkefest uansett hvor du er. Jeg synes det er veldig dårlig gjort mot venninnen din. Anonymkode: 5a8f9...a67
Anonym bruker Skrevet fredag kl 00:15 #14 Skrevet fredag kl 00:15 Jeg er midt på treet fotballinteressert. Jeg forstår deg godt. Gjett om jeg gjør! Det er VM folkens! Men, jeg tror nok jeg hadde dratt med venninne. Sett kampen der du er. I " verste" fall sett kampen inne på rommet der du er. Jeg er på ferie i Sverige... Men jeg skal se kampen på tlf. Uansett. Anonymkode: 889e2...6e7
Anonym bruker Skrevet fredag kl 00:57 #15 Skrevet fredag kl 00:57 Dette er jo en ganske stor del av tiden du egentlig skal være med venninnen din på tur. Transport til flyplassen tar tid, fly kan bli kansellert og forsinket og det vil gå ut over de andre. De vil garantert snakke om deg når du er borte og om det var meg som ble ditchet på en felles tur, hadde det nok påvirket og muligens avsluttet vennskapet for min del. Anonymkode: f7354...cba
Anonym bruker Skrevet fredag kl 02:15 #16 Skrevet fredag kl 02:15 Anonym bruker skrev (På 8.7.2026 den 20.08): Lørdag skal vi besøke felles venner Voksne mennesker holder de avtaler man allerede har. Man avlyser ikke bare fordi noe mer interessant dukker opp Anonymkode: 251e3...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå