Anonym bruker Skrevet onsdag kl 11:13 #1 Skrevet onsdag kl 11:13 Det er kult å se alle som ror på stadion under VM kampene. Men alle som driver på restauranter når de e på besøk, på flyplassen, med naboen osv er bare flaut. Driver du å ror? Anonymkode: f1b3e...ee3
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 11:36 #2 Skrevet onsdag kl 11:36 Det får du selvfølgelig lov til å mene. Jeg er på reise i Asia. Litt avsidesliggende steder. Og maaaange her sier «ro» når de får høre at jeg er fra Norge. Det er bare god stemning og moro. Anonymkode: 00720...115
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 11:40 #3 Skrevet onsdag kl 11:40 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Det er kult å se alle som ror på stadion under VM kampene. Men alle som driver på restauranter når de e på besøk, på flyplassen, med naboen osv er bare flaut. Driver du å ror? Anonymkode: f1b3e...ee3 Driver ikke å ror noen sted, men la folk ha det gøy og ri litt på denne bølgen!! Det er så mye surt og dritt i verden, nå er det noe som samler folk - folk har humor og koser seg. Så får heller mugne folk holde seg inne og sitte der prektig Anonymkode: 0796c...f7b
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 11:46 #4 Skrevet onsdag kl 11:46 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Det er kult å se alle som ror på stadion under VM kampene. Men alle som driver på restauranter når de e på besøk, på flyplassen, med naboen osv er bare flaut. Driver du å ror? Anonymkode: f1b3e...ee3 Nei, men jeg ser heller ikke ned på de som gjør det og lager surmugne innlegg om det her inne, Anonymkode: b8bbd...321
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:12 #5 Skrevet onsdag kl 14:12 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det får du selvfølgelig lov til å mene. Jeg er på reise i Asia. Litt avsidesliggende steder. Og maaaange her sier «ro» når de får høre at jeg er fra Norge. Det er bare god stemning og moro. Anonymkode: 00720...115 Haha, så kult! Anonymkode: e2785...0f0
*Miss Marple* Skrevet onsdag kl 14:43 #6 Skrevet onsdag kl 14:43 Jeg har ikke vært noe sted det er naturlig å RO, men det er da ikke slik at man har for mye moro i livet? Om du blir flau så lar du bare vær å delta, det er faktisk verdens enkleste ting.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:26 #7 Skrevet onsdag kl 15:26 Dritflaut... Anonymkode: 9cad4...b11
prekæs Skrevet onsdag kl 17:02 #8 Skrevet onsdag kl 17:02 Ro er innafor, men har tenkt litt på om at hadde det vært fugledansen, hadde jeg stått over.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:19 #9 Skrevet onsdag kl 19:19 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Driver ikke å ror noen sted, men la folk ha det gøy og ri litt på denne bølgen!! Det er så mye surt og dritt i verden, nå er det noe som samler folk - folk har humor og koser seg. Så får heller mugne folk holde seg inne og sitte der prektig Anonymkode: 0796c...f7b Nøyaktig dette kunne jeg også skrevet. Synes det er svært positivt at noe så dørgende kjedelig som fotball kan skape slike grensesprengende fellesskap. Anonymkode: d0888...335
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 05:08 #10 Skrevet torsdag kl 05:08 Eneste flaue er den reklamen med hu kjerringa ved kjøkkenbordet. Og det at vi som vanlig er så utrolig opptatte av at vi blir lagt merke til i utlandet, for hvor flinke vi er, til å ro. Det er pinlig norsk. Anonymkode: 57787...444
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 05:41 #11 Skrevet torsdag kl 05:41 Verden trenger litt gøy Vi vinner kanskje ikke VM, men Norge har absolutt vunnet publikumsprisen med både flinke og sympatiske fotballspillere, gøyale supportere, mye latter og glede. Anonymkode: 01653...4a9
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 06:58 #12 Skrevet torsdag kl 06:58 Anonym bruker skrev (1 time siden): Verden trenger litt gøy Vi vinner kanskje ikke VM, men Norge har absolutt vunnet publikumsprisen med både flinke og sympatiske fotballspillere, gøyale supportere, mye latter og glede. Anonymkode: 01653...4a9 Enig. Det er typisk norsk, å oppføre seg på og utenfor banen, det er hva vi elsker med Norge. Og det er norsk kultur og tradisjon. Norske fotballspillere kjennetegnes ved gode holdninger, på og utenfor banen. Det er noe som verdsettes over hele verden, av trenere og publikum. Dette må vi ta vare på, det er den beste norgesreklamen vi kan få. Og det er en av grunnene til at vi ikke ønsker å drukne i andre kulturer som står for noe helt annet. Anonymkode: 57787...444
MissSaigon Skrevet torsdag kl 07:08 #13 Skrevet torsdag kl 07:08 Anonym bruker skrev (1 time siden): Verden trenger litt gøy Vi vinner kanskje ikke VM, men Norge har absolutt vunnet publikumsprisen med både flinke og sympatiske fotballspillere, gøyale supportere, mye latter og glede. Anonymkode: 01653...4a9 Helt enig! Tv-bildene av et jublende publikum etter tapet mot Frankrike gikk jo verden over. Det ble feiret at man var videre, ikke sutret over tapt kamp. Jeg kjenner på stolthet både ovenfor nordmenn som feirer og ikke minst de flotte karene som leverer kamp etter kamp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå