Anonym bruker Skrevet mandag kl 13:36 #1 Skrevet mandag kl 13:36 Her i borettslaget brukes drill, sager, gressklippere, hekksakser og annet non stop nå på sommeren, og på hytta driver naboer med det samme. Faen meg aldri ro og fred å få. Anonymkode: f4b79...689
Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:08 #2 Skrevet mandag kl 14:08 Det er jo sånn det er å bo i et nabolag. Det er på godt og vondt det. Jeg synes det er helt topp, liker at det er mennesker og liv rundt meg. Men søsteren min er som deg, hun får helt fnatt av det. Så hun bor "lang inni skauen" med rundt 1 km til nærmeste nabo. Hun elsker det, men jeg synes det er skummelt 😅 Naboen her har en veldig enkel hytte uten strøm og vann, over tregrensen. Helt alene og stille når de er på hytta, ikke et menneske å se. Tror det er ca et kvarter å gå til nærmeste bilvei. Mens venninnen min har hytte midt i et digert hyttefelt, ski in og ski out. Folk rett utenfor alle vinduer, null privatliv. Man velger jo å bo et sted man trives, liker du ikke ha folk tett på må du lenger ut på bygda.... Anonymkode: 5f4d3...125
Anonym bruker Skrevet mandag kl 16:21 #3 Skrevet mandag kl 16:21 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er jo sånn det er å bo i et nabolag. Det er på godt og vondt det. Jeg synes det er helt topp, liker at det er mennesker og liv rundt meg. Men søsteren min er som deg, hun får helt fnatt av det. Så hun bor "lang inni skauen" med rundt 1 km til nærmeste nabo. Hun elsker det, men jeg synes det er skummelt 😅 Naboen her har en veldig enkel hytte uten strøm og vann, over tregrensen. Helt alene og stille når de er på hytta, ikke et menneske å se. Tror det er ca et kvarter å gå til nærmeste bilvei. Mens venninnen min har hytte midt i et digert hyttefelt, ski in og ski out. Folk rett utenfor alle vinduer, null privatliv. Man velger jo å bo et sted man trives, liker du ikke ha folk tett på må du lenger ut på bygda.... Anonymkode: 5f4d3...125 Har bodd midt i tjukkeste Oslo tidligere og liker at det er mennesker og liv rundt meg, men det er noe fullstendig annet med maskinstøy Anonymkode: f4b79...689
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:26 #4 Skrevet mandag kl 17:26 Jeg bor med skog som nærmeste nabo på ene sida, og naboer på andre. Ett gammelt nabolag med få barn, men maskinstøy hver dag når det er fint vær. For ikke å snakke om MÅKEHELVETE!!! Hvorfor skal de lære ungene sine å fly i skogen?? Det er ikke fisk der! Anonymkode: db7e0...ab5
Anonym bruker Skrevet mandag kl 20:01 #5 Skrevet mandag kl 20:01 Hvis du plages av maskinstøy på hytta så har du kjøpt hytte på feil sted. Men ja, skjønner irritasjonen din. Anonymkode: eb226...bd9
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:19 #6 Skrevet mandag kl 22:19 4 hours ago, Anonym bruker said: Jeg bor med skog som nærmeste nabo på ene sida, og naboer på andre. Ett gammelt nabolag med få barn, men maskinstøy hver dag når det er fint vær. For ikke å snakke om MÅKEHELVETE!!! Hvorfor skal de lære ungene sine å fly i skogen?? Det er ikke fisk der! Anonymkode: db7e0...ab5 Alle måker er ikke Fiskemåker Anonymkode: 480c9...45a
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:52 #7 Skrevet mandag kl 22:52 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg bor med skog som nærmeste nabo på ene sida, og naboer på andre. Ett gammelt nabolag med få barn, men maskinstøy hver dag når det er fint vær. For ikke å snakke om MÅKEHELVETE!!! Hvorfor skal de lære ungene sine å fly i skogen?? Det er ikke fisk der! Anonymkode: db7e0...ab5 😂 Anonymkode: f4b79...689
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:08 #8 Skrevet tirsdag kl 07:08 Så lenge det er stille mellom kl. 23 og 7 og søndager er det vel noe du blir nødt til å leve med. Folk liker å holde på ute i finvær og ikke i dårlig vær. Anonymkode: 86dc7...b4c
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:34 #9 Skrevet tirsdag kl 07:34 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Alle måker er ikke Fiskemåker Anonymkode: 480c9...45a Har bodd her i 15 år og det har aldri vært en jævla måke her før de 3 siste åra. De hekker på taket, de bygger reir i pipa, de har invadert skolen som er 20 meter unna. Det holder på å klikke for meg. For DE tar ikke hensyn til klokka, og ikke kan jeg ringe politiet på dem heller. Anonymkode: db7e0...ab5
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:35 #10 Skrevet tirsdag kl 07:35 Anonym bruker skrev (8 timer siden): 😂 Anonymkode: f4b79...689 Er så lei! Anonymkode: db7e0...ab5
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 09:33 #11 Skrevet tirsdag kl 09:33 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så lenge det er stille mellom kl. 23 og 7 og søndager er det vel noe du blir nødt til å leve med. Folk liker å holde på ute i finvær og ikke i dårlig vær. Anonymkode: 86dc7...b4c Ja nettopp, og dessverre! Anonymkode: f4b79...689
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 10:38 #12 Skrevet tirsdag kl 10:38 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har bodd her i 15 år og det har aldri vært en jævla måke her før de 3 siste åra. De hekker på taket, de bygger reir i pipa, de har invadert skolen som er 20 meter unna. Det holder på å klikke for meg. For DE tar ikke hensyn til klokka, og ikke kan jeg ringe politiet på dem heller. Anonymkode: db7e0...ab5 Sånn blir det når måkene jages innover i byene, det er kun menneskenes egen feil. Anonymkode: bcb8d...347
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:28 #13 Skrevet tirsdag kl 11:28 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Sånn blir det når måkene jages innover i byene, det er kun menneskenes egen feil. Anonymkode: bcb8d...347 Jages målene innover i byene av menneskene? Hvordan? Det er vel heller sånn at de lokkes dit pga lett tilgang på mat. Anonymkode: 28828...05e
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:35 #14 Skrevet tirsdag kl 11:35 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jages målene innover i byene av menneskene? Hvordan? Det er vel heller sånn at de lokkes dit pga lett tilgang på mat. Anonymkode: 28828...05e Det er jo fordi det er for mye båt i skjærgården, da trekker de innover. Jeg skammer meg ikke, eier ikke båt, men det er jo vår egen feil Anonymkode: db7e0...ab5
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:37 #15 Skrevet tirsdag kl 11:37 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jages målene innover i byene av menneskene? Hvordan? Det er vel heller sånn at de lokkes dit pga lett tilgang på mat. Anonymkode: 28828...05e Fordi måkene jages fra sine naturlige hekkeplasser langs kysten, fordi menneksen vil ferdes der. Anonymkode: bcb8d...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå