Anonym bruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Jeg synes folk har blitt så kravstore. Mulig dette er en generasjonsforskjell eller bare meg som har litt mindre tålmodig med det. Vi har av og til venner, bekjente og venner av venner/bekjente på overnatting noen dager. De får overnatte gratis. Tidligere var dette hyggelig. De kom på besøk, koste seg, forventet køer på populære steder, invitert oss gjerne med på utflukter, men da som likeverdige, osv. I de siste årene har folk kommet med urealistiske forventninger. De får sjokk når de ser køer, priser, ting som er oppbestilt eller utsolgt. Og har høye forventninger om at vi som bor her skal fikse all verden. "Du som bor her kan vel... fikse rabatter, skaffe billig overnatting (om de er for mange til å bo hos oss), fikse dem forbi køen, vite hvilke dag det blir minst kø, skaffe dem transport, skaffe dem produkter eller plass selv om det er utsolgt" osv. Og så får vi gjerne tak i billig overnatting og så blir de sure fordi de mener det er for dyrt.... De mener det burde kostet mindre og at vi burde klarer å fikse en slik pris de forventer. Tenker i år er det siste gang vi lar noen overnatte for noen som ikke er nær familie eller nære venner. Noen andre som opplever høye forventinger om å fikse ting for folk? Anonymkode: 37fc4...3ae
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:23 #2 Skrevet mandag kl 22:23 Nei det har jeg aldri opplevd Anonymkode: 6b135...301
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 00:20 #3 Skrevet tirsdag kl 00:20 Nei, aldri. Hva slags folk er dette? Anonymkode: 2e90a...175
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:04 #4 Skrevet tirsdag kl 07:04 Hjelpes! Hvilken omgangskrets har du?Aldri opplevd noe liknende. Ingen som oppførte seg slik ville noen gang blitt invitert til oss igje . Anonymkode: 305ed...989
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:18 #5 Skrevet tirsdag kl 07:18 Det har jeg aldri vært borti. Anonymkode: 7b2d3...c3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå