Gå til innhold

Gleder meg sånn til kamp kl 22.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har knapt sett en fotballkamp på tv før, men dette Vm er bare moro. Sønnene mine på 17 og 19 er på Karl Johan og får med seg stemningen. Håper de vinner!!!

Anonymkode: e6188...6ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har knapt sett en fotballkamp på tv før, men dette Vm er bare moro. Sønnene mine på 17 og 19 er på Karl Johan og får med seg stemningen. Håper de vinner!!!

Anonymkode: e6188...6ae

Jeg både gruer og gleder meg 🇧🇻😅

Anonymkode: fdf94...0b1

Skrevet

Jeg synes det bare er trist. For det bekrefter nok en gang at menn oppfattes som mer verdt enn kvinner. Hvorfor er det ikke samme oppmerksomhet og glede når kvinner spiller VM i fotball? Det er så galt og urettferdig at menn får så mye oppmerksomhet.

Anonymkode: 387ee...32f

Skrevet

Heia Norge 🇳🇴

For en perle av en kamp! Men nå må Norge skjerpe seg i andre omgang, dette skal vi vinne 🇳🇴🇳🇴

Anonymkode: 382f0...76a

Skrevet

Tenk om folk ble like glade når damelandslaget vant. Dette er bare trist.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Surpomp!

Kva med å velge glede i dette øyeblikket?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det bare er trist. For det bekrefter nok en gang at menn oppfattes som mer verdt enn kvinner. Hvorfor er det ikke samme oppmerksomhet og glede når kvinner spiller VM i fotball? Det er så galt og urettferdig at menn får så mye oppmerksomhet.

Stakkars menneske! 

Get over it! 

Sånn er'e bare. 

Slapp av.

Anonymkode: 5d1b3...87f

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Uenig. Vi kan glede oss over dette helt uten dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 63d1e...ad2

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det har jo med størrelsen på idretten å gjøre, herrefotball er den ubestridte største idretten i verden og der bemerker lille Norge seg! Det er faktisk så stort at de fleste av oss nok ikke helt klarer å ta det inn. Vi kjemper i toppen med storheter som England, Argentina og Frankrike - blant annet. Det er ingenting trist ved det.

Så er jeg enig i at kvinneidrett generelt må få større fokus, men i gledesrusen er det bare trist å fokusere på det. 

Heia Norge :flagg:

Skrevet

Jeg er til vanlig overhodet ikke intressert i fotball,men har sett de tre siste kampene Norge har spillt å faktisk blitt veldig engasjert i kampen.

Men når en dommer gjør store feil som å dømme straffespark når det ikke er riktig,får det ingen konsekvenser i ettertid for han? Sikkert ett skikkelig dumt spørsmål men ble litt nygjerrig på dette 🙈

Anonymkode: 683d6...273

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er til vanlig overhodet ikke intressert i fotball,men har sett de tre siste kampene Norge har spillt å faktisk blitt veldig engasjert i kampen.

Men når en dommer gjør store feil som å dømme straffespark når det ikke er riktig,får det ingen konsekvenser i ettertid for han? Sikkert ett skikkelig dumt spørsmål men ble litt nygjerrig på dette 🙈

Hvilket straffespark tenker du på da?

Og nei, det skal ikke få konsekvenser med mindre det ble gjort bevisst for ¨endre spillet.

Anonymkode: 4d303...30f

Skrevet

Ser flere utenlandske på nett som setter spørsmålstegn ved dommeren i kampen i går, at det siste straffesparket aldri burde vært straffe for kampen burde vært blåst av, at de synes det er litt suspekt Til og med brasilianske youtubere reagerer og på at han nærmest ikke ville blåse av. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvilket straffespark tenker du på da?

Og nei, det skal ikke få konsekvenser med mindre det ble gjort bevisst for ¨endre spillet.

Det siste straffesparket igår

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det siste straffesparket igår

Det var det jeg kanskje tenkte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...