Gå til innhold

Har ikke samvittighet til å gå i dyreparken uten barnet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fra sørlandet og får ei venninne (uten barn) og kjæresten hennes på besøk i sommer. Har en gutt på 11 år selv og han er igrunnen ikke kjempe gira på å gå i dyreparken, men likevel lenge siden. 

Dette paret vil da ha med meg, da helst uten barn. Men jeg klarer ikke å få meg til å gå i dyreparken uten mitt barn. Ta en voksen tur der er helt sikkert ok, men stusselig? Hva tenker dere? 

Anonymkode: 152a0...f45

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er fra sørlandet og får ei venninne (uten barn) og kjæresten hennes på besøk i sommer. Har en gutt på 11 år selv og han er igrunnen ikke kjempe gira på å gå i dyreparken, men likevel lenge siden. 

Dette paret vil da ha med meg, da helst uten barn. Men jeg klarer ikke å få meg til å gå i dyreparken uten mitt barn. Ta en voksen tur der er helt sikkert ok, men stusselig? Hva tenker dere? 

Skal sies at jeg og barnefar deler 50/50 og skal egentlig være hos far da. 

Skrevet

Dette er jo null stress. Han er 11 og ikke keen. Hvorfor skal han absolutt dit da? 

Anonymkode: 54e0a...f84

Skrevet

Så lenge han ikke er hos deg ser jeg ikke problemet? Dere kan jo ta dere en tur senere i sommer, bare dere to?

Anonymkode: d0b06...158

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet, han vil jo ikke engang. Skjønner heller ikke hva som er så stusselig med å gå bare voksne der.

Anonymkode: d6396...22e

Skrevet

Ser overhodet ikke problemet. 

En voksentur til dyreparken når barnet er hos far er helt innenfor.

Anonymkode: 89a94...ca5

Skrevet

Dyreparken utan barn hørest fantastisk ut. Tenk å kunne få bestemme sjølv kva ein skal prioritere. 

Tips: ikkje ta med vennane heller, risikoen er der for at ein har vondt i føter og ikkje vil gå så mykje og den andre vil stå i dokø stadig vekk..

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ser overhodet ikke problemet. 

En voksentur til dyreparken når barnet er hos far er helt innenfor.

Okei, skal jeg unne oss det da? Kanskje ikke like gøy for minsten å være med oss voksme. Jeg får bare dårlug ssmvittighet, men pytt pytt. 😅 får ta en tur med ham senere. 

Skrevet

Kanskje eg som er spesiell men hadde ikkje giddet å gått i dyreparken som voksen. Har gjort det med barna men det var for deres skyld.

Skrevet
pele skrev (3 timer siden):

Kanskje eg som er spesiell men hadde ikkje giddet å gått i dyreparken som voksen. Har gjort det med barna men det var for deres skyld.

Hva har det med hi sitt innlegg å gjøre? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 6.7.2026 den 0.41):

Hva har det med hi sitt innlegg å gjøre? 

Ikkje noko Anna enn at eg hadde spurt ho som ville ha meg med om vi kunne gjort noko anna istedenfor. 

Skrevet
pele skrev (3 timer siden):

Ikkje noko Anna enn at eg hadde spurt ho som ville ha meg med om vi kunne gjort noko anna istedenfor. 

Og det er relevant for hi fordi? Hun spør ikke hva andre syns om å gå i Dyreparken. 

Anonymkode: f8283...bab

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 5.7.2026 den 9.51):

Dra nå i dyreparken!

Anonymkode: cd4e0...630

Skrevet

Om venninnen din og kjæresten kommer på besøk i din barnefri uke er det nok en voksentur i dyreparken de vil ha.

Jeg bor også på sørlandet og er i dyreparken med ungene hvert år, men å gå dit en tur med søsteren min uten barn er en helt annen opplevelse.

Kos deg uten å ta hensyn til hva en 11 åring vil og ikke vil se, oppdag parken med voksne øyne og kos deg.

Du og guttungen kan dra dit en annen gang, om han vil.

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Om venninnen din og kjæresten kommer på besøk i din barnefri uke er det nok en voksentur i dyreparken de vil ha.

Jeg bor også på sørlandet og er i dyreparken med ungene hvert år, men å gå dit en tur med søsteren min uten barn er en helt annen opplevelse.

Kos deg uten å ta hensyn til hva en 11 åring vil og ikke vil se, oppdag parken med voksne øyne og kos deg.

Du og guttungen kan dra dit en annen gang, om han vil.

Godt å høre ❤️ Ja jeg drar dit å koser meg! Helt enig, det blir en annen opplevelse å dra med voksne. Fikk bare en smule dårlig samvittighet og måtte høre om andre også kunne gjordt det samme. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 5.7.2026 den 9.51):

Tenker at det er helt absurd å dra i Dyreparken uten unger. Veldig rart å ville dra dit som voksen og enda mer merkelig å ikke ville ha med eventuelle barn. Hadde takket nei med god samvittighet og sagt det er fordi jeg ikke vil fremstå som pervo. Vil de ha meg med, må de tåle at ungene er med. 

Anonymkode: 2096d...aa1

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Tenker at det er helt absurd å dra i Dyreparken uten unger. Veldig rart å ville dra dit som voksen og enda mer merkelig å ikke ville ha med eventuelle barn. Hadde takket nei med god samvittighet og sagt det er fordi jeg ikke vil fremstå som pervo. Vil de ha meg med, må de tåle at ungene er med. 

Pervo?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva er det som er pervo ved å ha glede av å se på forskjellige dyr?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvis det er pervo å se på dyr i fangenskap, så er det vel enda verre å ta med barn på det?

Anonymkode: 127d9...aa2

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Pervo, what? Nei jeg drar med de, barnet er på ferie og koser seg uten tvil så jeg landet på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...