Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at hvite og sorte katter og helt sorte katter er vanskeligst å selge. Hvilken farge liker du best av de to? Vurderer å kjøpe bare fordi de som oftest trenger hjem de også.

Anonymkode: d9c00...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker dere sorte og hvite katter eller helsvarte best?

Anonymkode: d9c00...4ab

Skrevet

Liker alle katter. Farge har jo null å si. 

Anonymkode: c0e5f...eda

Skrevet

Heilt ubetydelig for meg. I nabolaget her gjekk det ein kittler rundt for nokre år sida. Dritstygg, nesten heilkvit katt med svart sidesleik og Hitler-bart. Såg ut som om han var klar til å invadere Polen, som det heiter i utallige katte-memes. Eg vart venner med han også. 

Reint estetisk har eg mest sansen for heilsvarte kattar. Tuxedo-kattar kjem på andre plass. Kattane mine er ingen av delene. 

Skrevet
☆☆☆ skrev (1 minutt siden):

Heilt ubetydelig for meg. I nabolaget her gjekk det ein kittler rundt for nokre år sida. Dritstygg, nesten heilkvit katt med svart sidesleik og Hitler-bart. Såg ut som om han var klar til å invadere Polen, som det heiter i utallige katte-memes. Eg vart venner med han også. 

Reint estetisk har eg mest sansen for heilsvarte kattar. Tuxedo-kattar kjem på andre plass. Kattane mine er ingen av delene. 

Kittler😂😂😂😂

Skrevet
☆☆☆ skrev (7 minutter siden):

Vi har en katt med hitler-bart i nabolaget her også, kjempevittig utseende på den, jeg kaller den Max Manus jeg da, som motvekt til utseende liksom 😅

Men "kitler" var jo bare så kult da 🤣

Anonymkode: e6b24...3c3

Skrevet

Jeg har nok en ekstra soft spot for skilpaddefargede katter, men den jeg har nå er sort og hvit med halvlang pels.

Alle katter er fine synes jeg 

Vet mange synes langhårede er finest, men de krever også mest siden de må børstes. Kattene er flinke til å stelle pelsen selv, men ikke SÅ flinke, langhårede katter får knuter i pelsen uten menneskehjelp. 

Anonymkode: e6b24...3c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...