Anonym bruker Skrevet 4. juli #1 Skrevet 4. juli Her vi bor er det en del måter og nå har de fått barn og er aggressive. Men jeg går som vanlig forbi de og de flyr bare over meg. Men når min 17 åring går f eks til bussholdeplassen eller til trening så angriper de han. Det samme skjedde i fjor. Hvorfor er det sånn? Velger de ut hvem de skal angripe? 🤔 Anonymkode: ce07b...0aa
Anonym bruker Skrevet 4. juli #2 Skrevet 4. juli Er han bråere, mer høylydt, mer nærgående kanskje, så de oppfatter han mer som en trussel? Måker husker og kjenner igjen mennesker. hvis de mener man har gjort noe galt. Anonymkode: 9f03d...e62
Anonym bruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Er han bråere, mer høylydt, mer nærgående kanskje, så de oppfatter han mer som en trussel? Måker husker og kjenner igjen mennesker. hvis de mener man har gjort noe galt. Anonymkode: 9f03d...e62 Han er en stille gutt. Han prøver å unngå de når han går ut Anonymkode: ce07b...0aa
Anonym bruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli Solbriller eller caps på hodet? Anonymkode: 2f09f...be5
Anonym bruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli Jeg tipper at han har vært for nær en gang og at de har angrepet. Etter dette husker de han som en trussel og vil dermed angripe igjen selv om han ikke egentlig er en så stor trussel lenger (f.eks. fordi ungene er flygedyktig eller han ikke er så nære rede). Anonymkode: ff23d...433
Anonym bruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Solbriller eller caps på hodet? Anonymkode: 2f09f...be5 Tror han bruker hette på genseren pga han er redd de Anonymkode: ce07b...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå