Anonym bruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Jeg har vært parfymeri nien år pga små barn, men vil lukte godt igjen, noen tips? Vet dette er individuelt altså, men noe ikke for tungt og friskt. Brukte Laura? Og Her(?) Calvin Klein før. Anonymkode: 843c5...769
Anonym bruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Jeg liker veldig godt Clean parfymene til hverdags, spesielt bomull. Til fest og når jeg skal ha en «tyngre» parfyme bruker jeg Valentino. Anonymkode: debe8...d26
Anonym bruker Skrevet 4. juli #3 Skrevet 4. juli Jeg elsker Gucci flora. Jeg bruker den mintgrønne. Fått mange komplimenter for den. Lukter veldig friskt. Gucci bloom er også en god kandidat. Anonymkode: 38acb...c77
Anonym bruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli Elsker escada😍friske lette dufter. Anonymkode: c40de...4e6
amandine Skrevet 5. juli #6 Skrevet 5. juli Jeg bruker Molecule 04 hele året, i den grad jeg bruker parfyme. I tillegg bruker jeg Jo Malone Nectarine Blossom and Honey og om sommeren Guerlain sin Aqua Allegoria mandarin basilic.
Anonym bruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli Anonym bruker skrev (På 5.7.2026 den 10.56): Elsker escada😍friske lette dufter. Anonymkode: c40de...4e6 Ja Escada sine sommer dufter er alltid gode. Rimlige er de også, så kjøper alltid årets nye sommer utgave. Anonymkode: b3b0d...fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå