Gå til innhold

Jeg tenkte endelig å ta en liten tatovering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men sønn på 14 klikker. Sier jeg blir en annen. At han blir redd. At jeg mååå droppe det. Hva hadde gjort?

Anonymkode: 15486...f55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp det. Bad taste. Uttrykk personligheten din på andre måter

Anonymkode: 5fcff...e08

Skrevet

Hadde bedt han om å slutte å være en dramaqueen.

Anonymkode: 25a8b...b51

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hadde bedt han om å slutte å være en dramaqueen.

Anonymkode: 25a8b...b51

Samme tenker jeg. Jeg kan aldri ta egne valg jeg. 

Skrevet

Jeg tenker at dette bestemmer du selv. 

Skrevet
TheWitch skrev (1 time siden):

Jeg tenker at dette bestemmer du selv. 

Takk for støtten. Jeg tror ikke han slutter å være glad i meg

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Samme tenker jeg. Jeg kan aldri ta egne valg jeg. 

Hvorfor spør du han til råds når du vet han vil prøve kontrollere deg og bestemme over deg på en måte du selv ikke synes er grei?

Om det er hårsveis, klesstil eller tatoveringer, du bestemmer over din kropp.

Anonymkode: c32a1...817

Skrevet

Hadde mine barn (tenåringer) eller mann blandet seg når jeg tar tatoveringer, ville jeg bare sett dumt på dem. Det er min kropp, og de har ingenting de skulle sagt. 
Jeg begynner også å lure litt når en 14-åring klikker og blir redd hvis mamma skal ta en tatovering. Hva i alle dager blir han redd for? Såfremt du ikke skal ha en stor ansiktststatovering kan jeg ikke skjønne hva som gjør deg til en annen. 
Kos deg med din første tatovering, og det er fare for at du planlegger din andre på vei ut derfra 😉

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Men sønn på 14 klikker. Sier jeg blir en annen. At han blir redd. At jeg mååå droppe det. Hva hadde gjort?

Jeg hadde tatt tatovering. Minner meg om min datter som ikke ville se mamma i Converse da hun var på samme alder.

Skrevet

Kanskje han er den eneste som har estetisk sant og skjønner at det er harry å ta tatovering?

Jeg ville hørt på de unge

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kanskje han er den eneste som har estetisk sant og skjønner at det er harry å ta tatovering?

Du synes din personlige mening om estetikk er viktigere enn det prinsipielle rundt at en 14-åring mener seg berettighet til å nekte sin mor å gjøre hva hun vil med kroppen sin?

Anonymkode: 69eee...804

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor spør du han til råds når du vet han vil prøve kontrollere deg og bestemme over deg på en måte du selv ikke synes er grei?

Om det er hårsveis, klesstil eller tatoveringer, du bestemmer over din kropp.

Jeg spurte han ikke. Jeg sa bare at mamma blir seint hjemme pga skal ta tatovering! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg spurte han ikke. Jeg sa bare at mamma blir seint hjemme pga skal ta tatovering! 

Sønnen din viser skumle tegn. Han vil kontrollere deg,  og prøver å oppnå det ved emosjonell manipulasjon. 

Dette må du ta tak i nå, før du slipper han ut i verden på egne vinger!

Anonymkode: 28c8f...474

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sønnen din viser skumle tegn. Han vil kontrollere deg,  og prøver å oppnå det ved emosjonell manipulasjon. 

Dette må du ta tak i nå, før du slipper han ut i verden på egne vinger!

Anonymkode: 28c8f...474

Veldig enig.

Foreløbig er nok ikke dette bevisst fra sønnen din, men du sier du ikke får bestemme noen ting selv så han har skjønt at dette virker og bruker det for alt det er verdt.

Sånn kan du ikke oppdra sønnen din, da begynner han etterhvert å bruke disse metodene også mot venner og kjærester, det er ikke greit.

Du har en jobb å gjøre her før han blir endre, han kan ikke få perfeksjonere denne måten å kontrollere andre på.

Skrevet

Jeg kan forstå en 14 år gammel sønn reagerer hvis moren hans tar en slik tatovering altså.

tramp-stamp-designs-v0-crks4ficp68g1.jpg

Anonymkode: 3e347...c65

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Dette. Han bestemmer selvsagt ingenting men han ønsker seg neppe ei sylharry mor.

Anonymkode: 91136...143

Skrevet

Du du gjør som du vil! Vil du ta tatovering så tar du. Jeg tok en liten etter fylte femti. Nå har jeg fem og skal ta to til neste uke. 

Anonymkode: e71e3...5e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...