Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre ang snus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på ferie. Barnet mitt fant snusen min, og kastet den uten at jeg visste om det. Før det var borte. Hin ble sikkert skuffet og sjokkert. Har prøvd å snakke med hin. Men barnet nekter å snakke med meg. Er ikke mulig å kjøpe snus i dette landet 

Anonymkode: 29240...d8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nikotintyggis eller plaster.

Anonymkode: 37aea...679

Skrevet

Det er jo ikke så mye å gjøre, du må klare deg uten snus....

Hvor gammelt er barnet ditt?

Jeg snuser ikke, men sønnen min på 22 år gjør det. Jeg liker det selvfølgelig ikke, og synes det er skuffende at han har tatt et så dårlig valg for egen helse og kaster bort så utrolig mye penger på det. Men jeg kan ikke drive å mase om det, han har tatt et valg og det må jeg akseptere. 

Samme er det med barnet ditt. Det er skuffet og sjokkert over valget ditt, du har lært barnet at det er skadelig også gjør du det selv. Men barnet må akseptere at du er voksen og har lov til å snuse, så det velger du å gjøre. Så kan barnet velge for seg selv når det blir voksent.

Anonymkode: 75c22...283

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er jo ikke så mye å gjøre, du må klare deg uten snus....

Hvor gammelt er barnet ditt?

Jeg snuser ikke, men sønnen min på 22 år gjør det. Jeg liker det selvfølgelig ikke, og synes det er skuffende at han har tatt et så dårlig valg for egen helse og kaster bort så utrolig mye penger på det. Men jeg kan ikke drive å mase om det, han har tatt et valg og det må jeg akseptere. 

Samme er det med barnet ditt. Det er skuffet og sjokkert over valget ditt, du har lært barnet at det er skadelig også gjør du det selv. Men barnet må akseptere at du er voksen og har lov til å snuse, så det velger du å gjøre. Så kan barnet velge for seg selv når det blir voksent.

Anonymkode: 75c22...283

Jeg veeeet at det er idiotisk. Men ble jo og sur pga hin kastet det. Men heldigvis sa hin hvilket søppel det låg i. Og der låg den. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg veeeet at det er idiotisk. Men ble jo og sur pga hin kastet det. Men heldigvis sa hin hvilket søppel det låg i. Og der låg den. 

Du skulle tatt det som en mulighet til å slutte.

Anonymkode: 392e9...250

Skrevet

Man får kjøpt snus nå i overraskende mange land, men bare hvit. Hvilket land er du i? 

Anonymkode: ef4e0...889

Skrevet

Du får få FedExet noe ned fra Norge da

Anonymkode: 0140f...9cc

Skrevet

Det eneste fornuftige, du benytter anledningen til å slutte. Ta hintet fra barnet ditt. 

Skrevet

Ingen julegave på ham.

Skrevet

Lær barnet til å ikke kaste ting som er ditt. Snakk med barnet. Jeg hadde blitt sur om noen kastet mine ting, vi er voksne og dumme kjøp skjer iblant. 

Jo du kan få kjøpt snus, men kommer an på hvor du er? 

Anonymkode: 3f151...728

Skrevet

Respektløst av barnet ditt. Du er voksen og har lov til å ta dine egne valg. Barnet ditt må lære seg at det på ingen måte er greit å kaste andres ting.

Det er ikke sunt å drikke alkohol eller spise usunn mat heller, vi skal da likevel ikke akseptere at barna våre heller ut vinen vår og kaster den usunne maten.

Anonymkode: 521ed...b5a

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Respektløst av barnet ditt. Du er voksen og har lov til å ta dine egne valg. Barnet ditt må lære seg at det på ingen måte er greit å kaste andres ting.

Det er ikke sunt å drikke alkohol eller spise usunn mat heller, vi skal da likevel ikke akseptere at barna våre heller ut vinen vår og kaster den usunne maten.

Anonymkode: 521ed...b5a

Jeg sa ifra. Om at jeg forstår hun er skuffet. Men ikke greit å kaste andre sine ting. 

Skrevet

Hvor gammel er barnet?

Anonymkode: 7bd9c...a42

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gammel er barnet?

Anonymkode: 7bd9c...a42

13

Skrevet

Smart barn.

Ta det som en gyllen anledning for å slutte.

Anonymkode: 85004...503

Skrevet

De fleste land har utsalg av nikotinposer

Anonymkode: a4748...521

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...