Gå til innhold

Hamar området eller Kongsvinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er kjent der eller har bodd der? Hva er fordelene og ulempene kontra å bo i Hamar, Elverum, Gjøvik området kontra Kongsvinger? 

Anonymkode: aa3cc...230

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hamar området er best etter mitt syn. Sentralt, vakkert med mange jobbmuligheter.

Kongsvinger blir veldig Bøgda etter mitt syn, og Elverum er jo nettopp bare Elverum...

Anonymkode: 3a9a0...fa0

Skrevet

Jeg synes Kongsvinger er fint. Mye mer åpen enn jeg trodde det skulle være. Synes særlig Tråstad- området er fint og oppover mot festningen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hamar området er best etter mitt syn. Sentralt, vakkert med mange jobbmuligheter.

Kongsvinger blir veldig Bøgda etter mitt syn, og Elverum er jo nettopp bare Elverum...

Anonymkode: 3a9a0...fa0

Mitt syn før jeg kom var også det, men etter å ha vært her i 3 år, synes jeg det er fint. Med kort vei til turområdene i Finnskogen. 

Skrevet

Bor selv i Mjøsområdet, og opplever det som veldig praktisk. Korte avstander mellom Mjøsbyene, du kan fint bo i en og jobbe i en annen. Raskt og enkelt å komme seg til Gardermoen eller Oslo. Deilig med utsynet over Mjøsa, og samtidig kort vei til både skog og fjell. Finest på østsida av Mjøsa. 

Elverum? Njæ. In the middle of nowhere... Et sykehus og en militærleir, bra satsing på håndball. 

Kongsvinger - litt samme greia. Ligger helt alene for seg selv laaaangt unna det meste. Men en søt, liten by, da, under festningen. 

Anonymkode: b17c6...1ea

Skrevet

Jeg ville helt klart valgt solsiden av Mjøsa.

Hamar og Lillehammer er veldig sentrale steder på østlandet, kort vei til det meste.

Anonymkode: 72d21...698

Skrevet

Hamar og Lillehammer er fint, Ottestad like over Hamarbrua er veldig fint

Anonymkode: 530ed...66d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...