Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere flytta til ett annet sted for å spare 5000 kroner i måneden? Vil helst bo her men vil også ha 5000 kroner mere.

Anonymkode: 19423...f46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvor langt og hvor vanskelig det evt ble å beholde kontakten med familie og venner.

Jeg personlig kunne ikke flyttet langt, for jeg har hele mitt sosiale liv her jeg bor nå. Jeg har fremdeles hjemmeboende ungdommer, jeg har øvrig familie og venner i nærmiljøet.

Jeg har bil, så jeg kunne flyttet til en rimeligere bolig innenfor noen kilometers avstand, men ikke mil.

Anonymkode: e2e96...f70

Skrevet

Hvorfor gir du null informasjon igjen, det er jo helt umulig å svare på ut i fra det du skriver, 

Anonymkode: ab645...ec2

Skrevet

Du har skrevet om dette før også, og du gir like lite informasjon nå. Det er helt umulig å svare deg når vi ikke vet hvorfan du bor og hva du eventuelt flytter til, hvor stor innvirkning de ekstra 5000 får på økonomien din og om du har barn som blir påvirket av valget ditt. 

Anonymkode: cc67a...558

Skrevet

Det blir 1,5 timers kjøretur fra der jeg bor nå og mere øde. Jeg har omtrent ikke familie. Er ufør.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du har skrevet om dette før også, og du gir like lite informasjon nå. Det er helt umulig å svare deg når vi ikke vet hvorfan du bor og hva du eventuelt flytter til, hvor stor innvirkning de ekstra 5000 får på økonomien din og om du har barn som blir påvirket av valget ditt. 

Har ingen barn. Er singel.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor gir du null informasjon igjen, det er jo helt umulig å svare på ut i fra det du skriver, 

Hva slags informasjon trenger du? Jeg sliter med økonomien og derfor jeg vurderer å flytte.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har ingen barn. Er singel.

Da må du ta en vurdering selv, ingen her kjenner din hverdag. Hva blir bedre for deg med 5000 mer pr mnd? Og vil du måtte bruke mye penger på kollektivtransport og taxi? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Da må du ta en vurdering selv, ingen her kjenner din hverdag. Hva blir bedre for deg med 5000 mer pr mnd? Og vil du måtte bruke mye penger på kollektivtransport og taxi? 

Jeg må ha bil her jeg bor nå og der jeg flytter til. Bruker ikke kollektiv og tar aldri taxi. Det som blir bedre er at jeg får kjøpe mat og får betale regningene mine.

Skrevet

Det kommer jo fullstendig an på situasjonen, og hva jeg ville gjort er hoppende irrelevant for hva du bør gjøre...

Kan du ikke prøve å skrive et hovedinnlegg med i hvert fall et minimum av relevant informasjon hvis du ønsker innspill?

Dette blir helt "bør jeg ta den blå eller grønne?" 

Anonymkode: bce98...019

Skrevet

Jeg må ha bil her jeg bor nå og der jeg flytter til. Bruker ikke kollektiv og tar aldri taxi. Det som blir bedre er at jeg får kjøpe mat og får betale regningene mine.

Da er det vel en no brainer? Flytt og prøv å spar opp litt penger, så kan du kanskje flytte igjen når ting blir litt mer romslig. For mat og regninger må jo betales. 

(Og så vil du tjene på å gi nok informasjon i hi slik at man slipper å føle at man må tvinge ting ut av deg). 

Skrevet

Om du går i minus nå, og får råd til regningene dine om du flytter har du jo ikke noe valg...

Det er ingen menneskerett å bo sentralt, det kan de som har råd til det gjøre.

Anonymkode: e2e96...f70

Skrevet

Fikk du ikke nok svar i den forrige tråden din?

Anonymkode: 58871...f74

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Fikk du ikke nok svar i den forrige tråden din?

Anonymkode: 58871...f74

Hvis det er samme person så oppgav hun lite informasjon i den tråden også

Anonymkode: be458...df8

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvis du ikke har penger til mat og ikke kan betale regningene dine, så er det vel ikke så mye å lure på.

Men er du sikker på at du ikke kan gjøre endringer på andre ting først, er du flink med budsjettet, eller er det noen steder du kan knipe inn litt?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hva slags informasjon trenger du? 

Selvfølgelig grunnen til at du tenker å flytte, å bare si sparer 5000 sier meg jo lite. Hvor viktig er det å bo der du bor nå? Er det snakk om å flytte 3 timer bort, eller er det i nabohuset liksom? Utrolig tungvint å måtte dra informasjonen ut av deg,

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg sliter med økonomien og derfor jeg vurderer å flytte.

Hva vil sliter med økonomien si da? Går du i minus hver måned eller er det litt stramt og slitsomt?

Finnes det ingen andre og billigere boliger der du bor nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...