Anonym bruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Blir du mett av å spise to stykker knekkebrød med pålegg? Jeg blir ikke det men om jeg spiser seks knekkebrød så blir jeg mett. Jeg har enorm matlyst og går opp i vekt selv om jeg prøver knekkebrødkuren for å gå ned i vekt. Er sykelig overvektig. Anonymkode: dcaa7...c68
Anonym bruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Jeg spiser 2 knekkebrød + 1 frukt til første måltid stort sett hver dag. Og det er mettende nok for meg. Men jeg kan gjerne spise 4 -5knekkebrød uten problem hvis jeg vil det, men jeg vil ikke det. Har bmi på alvorlig fedme som jobber med nedover. Du går ikke ned i vekt uansett diett hvis du overspiser. Anonymkode: fe38b...d16
Anonym bruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni Knekkebrødkuren har jeg ingen tro på for varig vektnedgang, det blir for kjedelig og ensformig så du sprekker før eller siden... Jeg blir ikke mett av to knekkebrød, men følelsen av sult forsvinner og det holder. Jeg har veid 100 kg, veier 68 kg nå. Jeg spiser en halv boks med YT bringebær med müsli og bær i til frokost. 2 knekkebrød med ost eller leverpostei, pluss et eple til lunsj 1 porsjon middag, spiser det vi har uansett hva det er, men bare én porsjon. Frukt og bær i biter med vaniljesaus uten sukker til kvelds Jeg blir aldri mett, men jeg slutter å være skrubbsulten når jeg spiser som jeg gjør nå. Det holder meg normalvektig. Anonymkode: 2a2a9...b15
Anonym bruker Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli Hva kan jeg spise som metter mere men lite kalorier? Knekkebrødkuren funker ikke her. Anonymkode: dcaa7...c68
Anonym bruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva kan jeg spise som metter mere men lite kalorier? Knekkebrødkuren funker ikke her. Anonymkode: dcaa7...c68 Google etter energifattig mat eller lavenergidiett. Masse å finne på nett, og også på Tiktok. Anonymkode: 2a2a9...b15
Anonym bruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli Anonym bruker skrev (22 timer siden): Blir du mett av å spise to stykker knekkebrød med pålegg? Jeg blir ikke det men om jeg spiser seks knekkebrød så blir jeg mett. Jeg har enorm matlyst og går opp i vekt selv om jeg prøver knekkebrødkuren for å gå ned i vekt. Er sykelig overvektig. Anonymkode: dcaa7...c68 Spis mye protein istedenfor. Feks 2 kokte egg, mager ost og skinke og fyll opp med grønnsaker. Da blir du mett lenge, og slipper søtsuget. Anonymkode: 56efa...b63
Anonym bruker Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli kålomelett cottage cheese wrap fylt med skinke eller kyllingpålegg, grønnsaker og litt ost potetlompe med pålegg, salat og litt grønnsaker eggmuffins Anonymkode: fe38b...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå