Anonym bruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni https://www.vg.no/nyheter/i/9p6x1w/amerikansk-influencer-savanna-faith-stone-kvinner-boer-miste-stemmeretten Kunnskapsløse og hjernevasket. Anonymkode: f15f6...6d6
Anonym bruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Det er den veien USA er på vei hvis de ikke får stoppet galskapen snart. Anonymkode: b5747...811
Anonym bruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Men har hun egentlig helt feil? Anonymkode: e9c6c...1ce
Anonym bruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Men har hun egentlig helt feil? Anonymkode: e9c6c...1ce Hva mener du er riktig av det hun sier da? Anonymkode: c77fd...c11
Anonym bruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva mener du er riktig av det hun sier da? Anonymkode: c77fd...c11 Dette: Savanna Faith Stone giftet seg da hun var 18. Ikke et øyeblikk for tidlig, mener hun. Og dette: Hvis bare menn stemte, ville ingen demokrat sittet ved makten i USA. Menn ville aldri ha stemt frem abort, mangfold, trans og LHBTI, hevder Stone. I tillegg dette: Hun mener det moderne samfunnet er anti-familie, der begge foreldre jobber og barna sendes til barnehage. Det er alltids mulig å finne noe man er enige om. Trenger ikke lete etter feil. Vi har alle våre feil. Anonymkode: 9295e...b1d
TheWitch Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni Jeg tenker: Bare vent til en dag når du sitter der alene og ikke lenger har rett på noe som helst for stemmeretten din er borte.
Anonym bruker Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Hvorfor sier du stakkars? Det er ikke synd på henne, hun er lykkelig i sin verden. Det er ikke synd på alle som ikke er enig med deg eller meg. Anonymkode: 16914...4ce
Anonym bruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvorfor sier du stakkars? Det er ikke synd på henne, hun er lykkelig i sin verden. Det er ikke synd på alle som ikke er enig med deg eller meg. Anonymkode: 16914...4ce Næh, synd og synd. Uansett trist å være så kunnskapsløs. Anonymkode: f15f6...6d6
Anonym bruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Næh, synd og synd. Uansett trist å være så kunnskapsløs. Anonymkode: f15f6...6d6 Jeg vil ikke kalle henne kunnskapsløs, men hun er jo konservativ republikaner, og tankegangen hennes er farlig for dagens sivilisere samfunn som vi er vant til. Hun vil ikke at kvinner skal ha rettigheter, det betyr nok at hun er veldig godtroende til menn. Anonymkode: 16914...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå