Anonym bruker Skrevet søndag kl 15:01 #1 Skrevet søndag kl 15:01 Vi har en god tone, men følte det var litt rart. Forventet han et bilde av meg tilbake? Burde jeg sendt et bilde av meg tilbake? Jeg åpnet den bare, og ble litt perpleks. 😬 Anonymkode: 61b7f...20a
Anonym bruker Skrevet søndag kl 15:07 #2 Skrevet søndag kl 15:07 Man må ikke svare på snapper. Anonymkode: f1b93...0a1
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:31 #3 Skrevet søndag kl 17:31 Snap bilder er ikke noe jeg svarer ofte på, de er jo som regel masseutsendt Anonymkode: 4d79a...7cc
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:02 #4 Skrevet søndag kl 18:02 Ville aldri svart med bilde av meg selv ihvertfall 🙈 Man trenger jo ikke svare på sånne snap, men om jeg skulle svart ville jeg bare skrevet en sol-emoji eller tatt et bilde av sola på himmelen, en blomst i hagen eller noe annet teit. Anonymkode: 919ca...0f8
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:13 #5 Skrevet søndag kl 18:13 Hadde ikke tenkt noe videre over det. Kanskje svart "digg med en dag i sola" eller noe slikt. Akkurat slik jeg svarer til mine kvinnelige kollegaer Anonymkode: dc717...692
Anonym bruker Skrevet i går, 03:56 #6 Skrevet i går, 03:56 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Vi har en god tone, men følte det var litt rart. Forventet han et bilde av meg tilbake? Burde jeg sendt et bilde av meg tilbake? Jeg åpnet den bare, og ble litt perpleks. 😬 Anonymkode: 61b7f...20a Han sendte sikkert til flere damer ☺️ Anonymkode: 3b880...5cf
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Syns du høres utrolig prippen ut og innbilsk! Anonymkode: 913a0...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå