Gå til innhold

Er jeg for grei mot han nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært åpne i et sexforhold meg og han jeg har nå. Vi traff hverandre for akkurat ett år siden og ble enige om å være casual. Jeg hadde etter et par mnd en jeg datet, jeg tenkte jo ikke det gikk innpå han som ville være casual, så jeg kuttet han ut da. 

Nå etter mye sex og kjenner hverandre bedre så har jeg slått meg til ro med han her. Jeg jakter ikke, men det gjør han. Jeg blir litt emosjonell etter jeg har sex med han og aner ikke hvorfor. Vi ble enige om å være ekslusiv, å jeg sa vi kan være det frem til han skulle finne noen. Jeg vil jo ikke finne meg noen andre nå. Det sa han seg helt enig i. 

Var det dumt av meg? Han full kontroll men han kan gjøre hva han vil. Samtidig betyr det at han skal si ifra til meg om han finner ei. 

Han sier han aldri kommer til å forelske seg i noen. Han er såret og vil helst ikke binde seg til noen igjen. 

Kaster jeg bort tiden min nå? 

Anonymkode: 57eb9...3e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: bb0b3...1e9

Skrevet

Det kommer jo an på hva du ønsker 

Ønsker du å være hans elskerinne er det helt greit, ønsker du noe mer er det ikke greit 

Anonymkode: 5dea0...8fe

Skrevet

Hvorfor skriver du tråd på tråd om dette? Holder det ikke med svarene du får? Du fisker bare etter at noen en gang skal svare deg, at dette er mannen i ditt liv. Han vil kun ha deg og ingen andre, og at du gjør rett som satser på ham. 

Vel, du kommer aldri til å få høre dette. Du vet du blir utnyttet. 

Anonymkode: a3c89...c9b

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor skriver du tråd på tråd om dette? Holder det ikke med svarene du får? Du fisker bare etter at noen en gang skal svare deg, at dette er mannen i ditt liv. Han vil kun ha deg og ingen andre, og at du gjør rett som satser på ham. 

Vel, du kommer aldri til å få høre dette. Du vet du blir utnyttet. 

Hvordan vet du at det kun er én person her inne som står i denne situasjonen? 

Anonymkode: dcb37...00b

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet du at det kun er én person her inne som står i denne situasjonen? 

Anonymkode: dcb37...00b

Fordi vedkommende sporer opp ale tråder. Jeg lagde ikke disse to trådene med vilje, jeg ville bytte oversktift, ble litt misvisende med denne. Så lagde meg ny 😎

Han liker meg nok. Han var inne å sjekket hvem jeg skrev med, av ren nyskjerrighet og tror han ble litt skuffa over at han fant en jeg skrev med. Vi har snakket om forhold, mn ha tror vi ødelegger spenningen da. Vi er jo utrolig seksuelt tiltrukket av hverandre. Dette har pågått et helt år, å tiltrekningen er større enn den var i begynnelsen. Han spurte først om vi skulle være eksklusive men han ville ikke stoppe å lete, selvom han ikke ville forhold med ei annen ei heller. 

Ja jeg blir forvirret! Jeg landet på at jeg ikke søker andre menn, jeg vil ha en om gangen og det ønsket jeg at han også hadde. Jeg vil ikke ha sex med han om han har meg og ei annen ei. Han fisker litt i om jeg har følelser pga det, men jeg er nok bare veldig tiltrukket. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Fordi vedkommende sporer opp ale tråder. Jeg lagde ikke disse to trådene med vilje, jeg ville bytte oversktift, ble litt misvisende med denne. Så lagde meg ny 😎

Han liker meg nok. Han var inne å sjekket hvem jeg skrev med, av ren nyskjerrighet og tror han ble litt skuffa over at han fant en jeg skrev med. Vi har snakket om forhold, mn ha tror vi ødelegger spenningen da. Vi er jo utrolig seksuelt tiltrukket av hverandre. Dette har pågått et helt år, å tiltrekningen er større enn den var i begynnelsen. Han spurte først om vi skulle være eksklusive men han ville ikke stoppe å lete, selvom han ikke ville forhold med ei annen ei heller. 

Ja jeg blir forvirret! Jeg landet på at jeg ikke søker andre menn, jeg vil ha en om gangen og det ønsket jeg at han også hadde. Jeg vil ikke ha sex med han om han har meg og ei annen ei. Han fisker litt i om jeg har følelser pga det, men jeg er nok bare veldig tiltrukket. 

Du har jo skrevet veldig mange tråder om dette da. At han runker dagen før dere skal møtes, at han kommer etter et jukk, at du har murringer til tross for spiral etc etc. Han utnytter deg til maks. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Ingen trenger å spore opp trådene dine, du lager jo nye hele tiden. Er helt umulig å ikke få med seg spammingen din.

Anonymkode: b229e...d2f

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ingen trenger å spore opp trådene dine, du lager jo nye hele tiden. Er helt umulig å ikke få med seg spammingen din.

Anonymkode: b229e...d2f

Det er nå ikke så rart når det blir forbud om alt mulig annet her på anonym-siden, så opprett nye spnnende tråder selv eller lev med det. 

Anonymkode: f9baa...f9e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du har jo skrevet veldig mange tråder om dette da. At han runker dagen før dere skal møtes, at han kommer etter et jukk, at du har murringer til tross for spiral etc etc. Han utnytter deg til maks. 

Spiral og mensmurringer har da vel ingenting med han å gjøre? Skremmende at du ser at trådene er mine med forskjellige anonymkoder. Vet du hva jeg heter å eller??

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Spiral og mensmurringer har da vel ingenting med han å gjøre? Skremmende at du ser at trådene er mine med forskjellige anonymkoder. Vet du hva jeg heter å eller??

Det er ikke meg du spør, men jeg kjenner deg også igjen. Du har noen gjenkjennelige skrivefeil og med såpass lav aktivitet som det er her for tiden, kjenner man folk igjen. 

Til det faktiske - ja, han utnytter deg nok. Han får regelmessig sex uten forpliktelser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...