Anonym bruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Vår er 17 i år og har visst ingen planer om å droppe ferie med oss 😅 Han snakker om at han gleder seg til neste års ferie 🤭 Anonymkode: 076b3...8a7
Anonym bruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Her er 21-åringen og kjæresten med på to uker av ferien vår. Det var de i fjor også. 18-åringen er med på hele. Den delen de er sammen med oss betaler vi for dem. Synes det er kjekt at de fortsatt ønsker å være med på ferie Anonymkode: 23a1d...1f2
Anonym bruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni Vi gjør litt av begge deler De synes det er deilig å være hjemme alene litt mens vi foreldre reiser bort, men de blir gjerne påstandert en tur også I fjor leide vi hytte i Helsedal en langhelg i februar som alle var med, også lånte jeg og gubben en leilighet i Spania i 5 dager i oktober hvor ingen var med. I år jobber to ungdommer hele sommeren og en hår på sommerskole, så ingen ferie med oss. Får se om vi klarer finne på noe til vinteren. Barna er 18, 19 og 21 år. Eldste studerer i en annen by og bor i kollektiv der. Anonymkode: 040e4...7db
Anonym bruker Skrevet 27. juni #4 Skrevet 27. juni Sist vi var alle 5 var for 3 år siden. I fjor var vi 4. ungene er 22, 19 og 13. de to eldste har begge jobba siden de var 14 år så å få til at det skal passe for alle 4 som var avhengig av fri var ikke så lett. Mellomste flytter i år, men jobber også. Så blir hjemme i år. Anonymkode: 424ee...1ef
Anonym bruker Skrevet 27. juni #5 Skrevet 27. juni Både 20 og 18-åringen er med oss på ferie i flere uker iår. Noe annet er ikke alternativ ifølge dem. Anonymkode: 87e81...9c3
Anonym bruker Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni De kunne nok tenkt å vært med hver gang vi reiser andre plasser enn i norge og betaler for de…. Men nå er de så store og har kjærester, så de kan vær med men betale selv! Dette pga eldste reiser hele tiden( student), og fordi det er sykt dyrt å dra på en gjeng voksne barn. Minste på 15 er da med oss . Anonymkode: f73cd...05b
Anonym bruker Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni Alle mine har hatt sommerjobber fra de var 13-14 år. Da har de vært med på småturer utpå høsten, men om sommeren har de jobbet. Jobber ikke ungdommen lengre? Min yngste på 16 år har fortsatt sommerjobb og ekstrajobb hele året. I sommer skal hun jobbe 5 uker. I august blir hun med en tur til Lofoten, men ikke noe mer. Anonymkode: b9d2c...397
Anonym bruker Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Alle mine har hatt sommerjobber fra de var 13-14 år. Da har de vært med på småturer utpå høsten, men om sommeren har de jobbet. Jobber ikke ungdommen lengre? Min yngste på 16 år har fortsatt sommerjobb og ekstrajobb hele året. I sommer skal hun jobbe 5 uker. I august blir hun med en tur til Lofoten, men ikke noe mer. Anonymkode: b9d2c...397 Mine har jobbet på min arbeidsplass, men får ikke mer enn 4 uker pr sommer. Det syns jeg er greit, de trenger også ferie. De har vært med oss på ferie til de flytter ut, så rundt 18-19 år. Yngstemann på 14 blir heldigvis med en god stund enda. Anonymkode: 6f738...50c
Anonym bruker Skrevet 28. juni #9 Skrevet 28. juni Har ikke barn ennå, men jeg gjorde enkelte reiser og aktiviteter sammen med foreldrene mine til jeg var rundt 22. Begynte jo å gjøre ting på egenhånd mens jeg var i videregående alder, men jeg var enebarn og vi synes det var koselig å gjøre noe sammen. Har også alltid vært ganske rolig, så har ikke hatt behov for "partyferier" 😊 Anonymkode: 3ed1b...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå