Anonym bruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Sønnen min inviterer 3 gutter til VM kamp i kveld og de blir da 4 stk 15/16 åringer. Har tenkt å bestille pizza til de. Har lyst å bestille sånn at de kan spise seg gode og mette, ikke sånn at de må «krangle om siste biten» og egentlig ikke være skikkelig mett. Hva med 3 store pizza? Det blir potetgull og popcorn til kampen. Anonymkode: a020f...c75
TinaK 1990 Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Ja, 3 store ville jeg hatt. Blir det rester forsvinner det nok og jeg synes det er kjedelig om det er for lite.
Anonym bruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Jeg ville også bestilt tre. Anonymkode: 1b0a9...c0b
Anonym bruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni Spørs fra hvor, stor forskjell på hvor mye de metter. Er det Pizzabakeren eller Peppes så hadde vi måtte hatt 4 om de ikke skulle hatt kamp om siste biten. Anonymkode: 0a424...a43
Anonym bruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni 4 ville jeg bestilr, det er bedre å ha litt rester. Anonymkode: 086fb...93a
Anonym bruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni Her spiser gutta omtrent en hver. Anonymkode: 7648a...5bc
Anonym bruker Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni en pizza til hver er jo ekstremt mye mat, det holder mer enn nok med 3 pizzaer Anonymkode: 6ce95...5c4
Anonym bruker Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni Er vanskelig å begregne da de spiser forskjellig. Min 17 åring spiser max 3 stykker men kompisen kan nesten spise en hel pizza 😁 Anonymkode: 9dadb...f0d
Anonym bruker Skrevet 26. juni #12 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er vanskelig å begregne da de spiser forskjellig. Min 17 åring spiser max 3 stykker men kompisen kan nesten spise en hel pizza 😁 Anonymkode: 9dadb...f0d Selv om man klarer og trøkke i seg en hel pizza er jo ikke det bra selv om det er snakk om ungdommer så bør dem ikke spise ubegrenset mye mat for det Anonymkode: 6ce95...5c4
Anonym bruker Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Selv om man klarer og trøkke i seg en hel pizza er jo ikke det bra selv om det er snakk om ungdommer så bør dem ikke spise ubegrenset mye mat for det Anonymkode: 6ce95...5c4 Det er jo null stress å gjøre det en gang i blant. Anonymkode: 7648a...5bc
Anonym bruker Skrevet 26. juni #14 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Det er jo null stress å gjøre det en gang i blant. Anonymkode: 7648a...5bc Hvis alle tenker sånn, så blir det jo mer enn bare en sjelden gang. Da kan de fort slite med metthetsfølelsen og bli overvektige. Å snu det tilbake til normalen kan bli ekstremt vanskelig. Og ja, jeg snakker av erfaring. Anonymkode: 6ce95...5c4
Anonym bruker Skrevet 26. juni #15 Skrevet 26. juni Hadde bestilt 2 store. Å trøkke i seg 1 stor pizza hver er bare sinnsyke mengder Anonymkode: aab7e...de8
Anonym bruker Skrevet 26. juni #16 Skrevet 26. juni HI her bestilte 3 store og det var riktig!! Det er myye igjen, småspist gjeng. Men frysercned og har nok til en annen guttekveld Anonymkode: a020f...c75
Anonym bruker Skrevet 26. juni #17 Skrevet 26. juni Anonym bruker skrev (4 minutter siden): HI her bestilte 3 store og det var riktig!! Det er myye igjen, småspist gjeng. Men frysercned og har nok til en annen guttekveld Anonymkode: a020f...c75 så bra Anonymkode: 6ce95...5c4
Anonym bruker Skrevet 26. juni #18 Skrevet 26. juni 16. Det skal da bugne. Alltid. Anonymkode: 5b1aa...010
Anonym bruker Skrevet 27. juni #19 Skrevet 27. juni Forskjell på å spise seg gode og mett, og å spise til de spyr. Min 18-åring orker kanskje en halv sånn bestilt pizza, da ruller han og føler ubehag. Alle blir mett av en halv. Det holder mer enn nok med to. Med mindre jeg planla å spise rester selv idag Anonymkode: 1a028...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå