Gå til innhold

Kan noen forklare logikken til menn ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en type. Jeg ønsker så absolutt ikke et forhold til han, ønsker ikke sex heller, lengre 

Men han vil, han sier at han liker meg herfra til månen og at det kun er meg og eksen han har hatt sex  med, uten kondom. Men han ønsker ikke et kjæreste forhold. Pga han ønsker seg barn. Men hvorfor ønsker han å bruke så mye tid på meg? Vil treffe meg ofte og finne på alt mulig. Jeg forstår ikke! Jeg har ikke truffet han på lenge, men han maser. Jeg forstår det ikke

Anonymkode: 9393e...404

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sex med han? Og hva er relevansen til hvor mange han har hatt sex med uten kondom?

Anonymkode: d23df...358

Skrevet

Hva er det å ikke skjønne? Han vil ha deg, du vil ikke ha ham.

Anonymkode: c603d...715

Skrevet

Er det så vanskelig å forstå da?

Han ønsker en jente å finne på ting med og ha sex med, og den jenta er deg.

Grunnen til at han ikke vil gå inn i et forpliktende forhold med deg er at han ønsker seg barn og du ikke, men han liker likevel det dere har sammen og når han føler seg litt ensom en tirsdagskveld "maser" han på deg.

Er ikke ulogisk i det hele tatt...

Men han finner jo ikke sin fremtidige livspsrtner som han kan få barn sammen med når han holder på sånn med deg da, så litt dum er han jo som ikke skjønner det.

Anonymkode: d3187...c1b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er det så vanskelig å forstå da?

Han ønsker en jente å finne på ting med og ha sex med, og den jenta er deg.

Grunnen til at han ikke vil gå inn i et forpliktende forhold med deg er at han ønsker seg barn og du ikke, men han liker likevel det dere har sammen og når han føler seg litt ensom en tirsdagskveld "maser" han på deg.

Er ikke ulogisk i det hele tatt...

Men han finner jo ikke sin fremtidige livspsrtner som han kan få barn sammen med når han holder på sånn med deg da, så litt dum er han jo som ikke skjønner det.

Anonymkode: d3187...c1b

Jo,.det er ulogisk. Hvorfor bruke tid på meg når han ikke vil ha meg? 

Anonymkode: 9393e...404

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva er det å ikke skjønne? Han vil ha deg, du vil ikke ha ham.

Anonymkode: c603d...715

Han vil jo ikke ha meg. Jeg vil ikke ha han. Hvorfor bruke tid sammen?  (Jeg sier alltid nei.. men forstår ikke han)

Anonymkode: 9393e...404

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jo,.det er ulogisk. Hvorfor bruke tid på meg når han ikke vil ha meg? 

Anonymkode: 9393e...404

Han vil ikke ha deg som kjæreste, men han vil ha deg som elskerinne og tidsfordriv.

Anonymkode: d3187...c1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...