Anonym bruker Skrevet 23. juni #2 Skrevet 23. juni Min søster har vært der flere ganger og er veldig begeistret. Anonymkode: dea84...05d
Anonym bruker Skrevet 23. juni #3 Skrevet 23. juni Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Min søster har vært der flere ganger og er veldig begeistret. Anonymkode: dea84...05d Så kjekt å høre Anonymkode: 31340...3b7
Anonym bruker Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni Jeg har vært der 2 ganger, aldri igjen! Dårlig mat, møkkete og svindlere! Hotellet vi bodde på første gangen la på møkkete laken, når vi klagde ba de om å få se passene våre, nektet å gi de tilbake før vi betalte 3000 kr for nye laken. Reiseselskapet anbefalte oss å betale fordi om politiet kom så kom de til å ta hotellets side! Andre gangen kom vi til ett hotell som vi var de eneste gjestene på, var dritskummelt , hele hotellet var mørkelagt bortsett fra våre rom 🙈 Anonymkode: aef71...b45
Anonym bruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Bare vært der en gang. Helt ok hotell (slitt, men det så vi jo da vi bestilte) og ikke superhyggeligr ansatte. Ute på restaurant var de kjempehyggelig uansett hvor vi dro. Stranda har mye tang og tare i vannet (det er jo ikke dems feil) så ble skitten uansett når man bada. Var på badeland og det var supert. Men obs, det er IKKE så billig som det var. Tilnærma norske priser Anonymkode: 52977...288
Anonym bruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Har vært der en gang (Nessebar) og aldri mer. Nydelig strand og hav, men ubehagelige mennesker både på hotellet og ellers i byen. Ble advart mot å ta taxi pga at de kunne rane deg (!) og vi ble syke hver gang vi spiste på restaurant. Endte opp med å spise pizza fra bassengbaren hver dag. Hotellet var ok, men frokosten ble dekket på i solen, så den turte vi heller ikke å spise. En venninne av meg har reist til Sunny Beach flere ganger og liker plassen godt. Anonymkode: 50c1e...79e
Anonym bruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni Takk for alle svar. Ble litt usikker nå Anonymkode: 31340...3b7
Anonym bruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Takk for alle svar. Ble litt usikker nå Anonymkode: 31340...3b7 Hvordan kan du være usikker når du får så klare advarsler mot å reise dit? Anonymkode: 50c1e...79e
Anonym bruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvordan kan du være usikker når du får så klare advarsler mot å reise dit? Anonymkode: 50c1e...79e 3 stykker på et anonymt forum som har svart.... Anonymkode: beca3...8a9
Anonym bruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): 3 stykker på et anonymt forum som har svart.... Anonymkode: beca3...8a9 Ja. Fordi det er der hun har spurt. Men søk litt rundt, jeg er sikker på at det er andre som har delt erfaringer andre steder. Anonymkode: 50c1e...79e
Anonym bruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk for alle svar. Ble litt usikker nå Anonymkode: 31340...3b7 Tror at om du velger ett flott hotell så er sjansen mindre for noe som helst. Vi bodde som sagt på ett lite shady hotell, det var vegg til vegg tepper, sure ansatte og ikke spesielt flott. Ble ikke syke noen av oss. Restaurantene rundt om var som sagt helt topp, hyggelige folk og alt var fint Hadde googlet meg frem til at man ble rana overalt, ting ble frastjålet på stranden osv. Opplevde ikke noe av det. Sikkert ulikt om man drar en familie med mor-far-barn enn om man drar to blondiner i 20åra og, desverre Anonymkode: 52977...288
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni Nei. Jeg ville aldri reist igjen. Legg heller litt mer penger i potten og velg Hellas. Bulgaria er virkelig ikke noen perle når man tenker på de typiske strand destinasjonene.
Anonym bruker Skrevet 24. juni #13 Skrevet 24. juni Du kan være heldig, og du kan være skikkelig uheldig. Ikke noe jeg gambler ferie og feriepenger på Anonymkode: 24f7b...b12
Anonym bruker Skrevet 24. juni #14 Skrevet 24. juni Vært der en gang og aldri igjen. Anonymkode: 0c46a...74a
Anonym bruker Skrevet 24. juni #15 Skrevet 24. juni Ellers er Ukraina billig nå. Odesa tar i mot turister selv om situasjonen er litt spesiell. Det er ved havet og det er vakkert der. Anonymkode: c3381...635
Anonym bruker Skrevet 24. juni #17 Skrevet 24. juni Besøkte Sofia i fjor. Følte meg ikke redd noe sted der (men nå er jeg ikke ute alene midt på nettene heller), men er ikke superimponert. Har besøkt mange Øst- og Sør-Øst-europeiske land, og opplevd sosial og hyggelig stemning i de fleste, men akkurat Bulgaria virket til å ha en kaldere og surere atmosfære. Nesten som småbyen jeg bor i hjemme i Norge, og det er et ikke kompliment 😛 Anonymkode: ff967...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå