Anonym bruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Jeg har en sjef som aldri skriver god bedring til meg når jeg er syk. Hun pleier å skrive «ok…» eller lignende. (jeg er ikke ofte eller mye syk, så dette har vært over flere år) I andre sammenhenger bruker hun mye emojis og utropstegn. Men sist jeg skrev at jeg var syk skrev hun faktisk god bedring, men sånn her: «god bedring.» altså med punktum. Det har jeg aldri sett før. Er det vanlig å skrive «god bedring.» uten utropstegn? Vet at jeg overtenker, men jeg vet også at hun hater når jeg er syk og synes det er veldig ubeleilig. Jeg får så dårlig samvittighet og gruer meg alltid veldig mye til å fortelle henne det Anonymkode: c6922...cf4
Anonym bruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni Jeg skriver aldri utropstegn etter god bedring. Anonymkode: 64d75...297
Anonym bruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni Jeg kan heller ikke huske å ha skrevet utropstegn etter "godt bedring" Anonymkode: b589f...697
Anonym bruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg har en sjef som aldri skriver god bedring til meg når jeg er syk. Hun pleier å skrive «ok…» eller lignende. (jeg er ikke ofte eller mye syk, så dette har vært over flere år) I andre sammenhenger bruker hun mye emojis og utropstegn. Men sist jeg skrev at jeg var syk skrev hun faktisk god bedring, men sånn her: «god bedring.» altså med punktum. Det har jeg aldri sett før. Er det vanlig å skrive «god bedring.» uten utropstegn? Vet at jeg overtenker, men jeg vet også at hun hater når jeg er syk og synes det er veldig ubeleilig. Jeg får så dårlig samvittighet og gruer meg alltid veldig mye til å fortelle henne det Anonymkode: c6922...cf4 Helt innafor og helt vanlig. Det sagt, hun høres ikke helt god ut selv, tror jeg kunne funnet på å skrive «Takk for det og i lige måde 😊», altså en nokså tvetydig melding som du samtidig lett kan komme deg lett ut av, på pur F. Anonymkode: c35db...b15
Anonym bruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Aldri sett utropstegn etter god bedring, det må da være mer uvanlig? Anonymkode: 8c7bb...650
Anonym bruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Helt innafor og helt vanlig. Det sagt, hun høres ikke helt god ut selv, tror jeg kunne funnet på å skrive «Takk for det og i lige måde 😊», altså en nokså tvetydig melding som du samtidig lett kan komme deg lett ut av, på pur F. Anonymkode: c35db...b15 Hvorfor høres hun ikke helt god ut? Anonymkode: 64d75...297
Anonym bruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni Min sjef skriver aldri god bedring. Anonymkode: 9c219...30f
Anonym bruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har en sjef som aldri skriver god bedring til meg når jeg er syk. Hun pleier å skrive «ok…» eller lignende. (jeg er ikke ofte eller mye syk, så dette har vært over flere år) I andre sammenhenger bruker hun mye emojis og utropstegn. Men sist jeg skrev at jeg var syk skrev hun faktisk god bedring, men sånn her: «god bedring.» altså med punktum. Det har jeg aldri sett før. Er det vanlig å skrive «god bedring.» uten utropstegn? Vet at jeg overtenker, men jeg vet også at hun hater når jeg er syk og synes det er veldig ubeleilig. Jeg får så dårlig samvittighet og gruer meg alltid veldig mye til å fortelle henne det Anonymkode: c6922...cf4 INGEN skriver utropstegn etter god bedring. Man roper jo ikke :" GOD BEDRING!" Anonymkode: e36b3...840
Anonym bruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni Det er ikke vanlig å skirve god bedring med utropstegn etter Anonymkode: 2df11...9a7
Anonym bruker Skrevet 23. juni #10 Skrevet 23. juni Snakk om å over-analysere.. Fri og bevare meg vel. Anonymkode: 30684...620
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:33 #11 Skrevet onsdag kl 12:33 Anonym bruker skrev (På 23.6.2026 den 3.10): Snakk om å over-analysere.. Fri og bevare meg vel. Anonymkode: 30684...620 «Fri og bevare meg vel?» Er det nittiåringer her? 😅 Anonymkode: c4d9f...6ce
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:46 #12 Skrevet onsdag kl 19:46 Anonym bruker skrev (7 timer siden): «Fri og bevare meg vel?» Er det nittiåringer her? 😅 Anonymkode: c4d9f...6ce Tvilsomt, men det finnes nokså mange mennesker i dette landet, og dermed også her inne, som kan å bruke språket. Anonymkode: 30684...620
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 23:26 #13 Skrevet onsdag kl 23:26 Anonym bruker skrev (3 timer siden): som kan å bruke The irony. Anonymkode: c35db...b15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå