Gå til innhold

Trenger tips til en god og liten pc-sekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går til og fra jobb, og trenger en pc-sekk som er smal nok til at jeg kan bevege armene uten problem, og som ikke er sinnsykt tett og skaper svett rygg. Noen som har noen gode forslag? 

Anonymkode: ab24b...5d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pc’en min i en fjellreven sekk, den med litt polstring i stroppene. Den er jo ikke veldig god å bære på ryggen, men den er liten, lett og luftig, i alle fall. Funker for meg. 

Anonymkode: cbb0b...de8

Skrevet

Hvis du bare vil ha en ryggsekk å dytte PCen i på vei til/fra jobb så har Bergans en rekke gode og meget gode ryggsekker. Hvis du vil ha en god PC-sekk som er utmerket til ikke bare å ha PC i, men alt mulig av materiell sortert ut fra papirer, batteripakker, tilbehør, penner, +++, så har HP fantastiske sekker til dette.

Anonymkode: 1ae87...2a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvis du bare vil ha en ryggsekk å dytte PCen i på vei til/fra jobb så har Bergans en rekke gode og meget gode ryggsekker. Hvis du vil ha en god PC-sekk som er utmerket til ikke bare å ha PC i, men alt mulig av materiell sortert ut fra papirer, batteripakker, tilbehør, penner, +++, så har HP fantastiske sekker til dette.

Ja, trenger bare pc'n og noen notatbøker, lader og briller. Har en med ørtifjørti rom, men der har jeg ikke plass til matboks. Så jeg kjøpte en annen med ett stort rom, men den blir jeg klam og svett av, samt at den er litt for bred til at jeg kan bevege armene fritt...

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har pc’en min i en fjellreven sekk, den med litt polstring i stroppene. Den er jo ikke veldig god å bære på ryggen, men den er liten, lett og luftig, i alle fall. Funker for meg. 

Anonymkode: cbb0b...de8

Jeg har 4 km å gå, og dårlige hofter, så den må være god på ryggen og. Syns det er helt håpløst :D

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, trenger bare pc'n og noen notatbøker, lader og briller. Har en med ørtifjørti rom, men der har jeg ikke plass til matboks. Så jeg kjøpte en annen med ett stort rom, men den blir jeg klam og svett av, samt at den er litt for bred til at jeg kan bevege armene fritt...

HP sine har ørtifjørtens med rom. Det høres ut som om Bergans sine er mer midt i blink for deg. Jeg ville ha dratt innom en sportsbutikk og prøvd ut noen av Bergans. Finner du en som virker grei så noter navnet og se etter en maken en på finn. Da får du kjøpt den litt billigere - slik at du ikke mister så mye penger hvis den ikke er så god likevel. Bergans er veldig flinke til å lage sekker som er til for å gå flere kilometer til og fra skole, jobb, alt mulig annet med.

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

HP sine har ørtifjørtens med rom. Det høres ut som om Bergans sine er mer midt i blink for deg. Jeg ville ha dratt innom en sportsbutikk og prøvd ut noen av Bergans. Finner du en som virker grei så noter navnet og se etter en maken en på finn. Da får du kjøpt den litt billigere - slik at du ikke mister så mye penger hvis den ikke er så god likevel. Bergans er veldig flinke til å lage sekker som er til for å gå flere kilometer til og fra skole, jobb, alt mulig annet med.

Det var jo ett fryktelig godt tips, takk!! :)

Skrevet

Jeg bruker denne. https://www.fjellsport.no/turutstyr/ryggsekker-bager/jobb-skolesekker/arcane-large-day-214823-199759-P500-0396?_gl=1*1f6t9ey*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIsZu3wdqalQMVSEeRBR2lXTNnEAAYASAAEgIqRvD_BwE&gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAACpi-kh9gyF1i_V1-6UpCeX846lsE  Den er god å bære og den er smal nok for meg. Skal jeg gå langt ville jeg allikevel ha valgt noe med brystreim for å få skuldrene enda mer fri. 

Anonymkode: a4779...0bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Jeg bruker denne. https://www.fjellsport.no/turutstyr/ryggsekker-bager/jobb-skolesekker/arcane-large-day-214823-199759-P500-0396?_gl=1*1f6t9ey*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIsZu3wdqalQMVSEeRBR2lXTNnEAAYASAAEgIqRvD_BwE&gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAACpi-kh9gyF1i_V1-6UpCeX846lsE  Den er god å bære og den er smal nok for meg. Skal jeg gå langt ville jeg allikevel ha valgt noe med brystreim for å få skuldrene enda mer fri. 

Anonymkode: a4779...0bc

Den så også veldig fin ut! 

Jeg går jo ikke så langt, det er ca 4 km til jobb. Problemet med den jeg har er at den ble litt for bred til at jeg klarte å bevege armene naturlig

Skrevet

Vil du ha en sekk som er god på ryggen må den sitte litt inntil, men det er flere dagstursekker som er laget for sommerbruk og derfor er mindre klamme. Vi har denne og er superfornøyd med den, kjøpte den på salg da, så betalte vel 899 tror jeg.

https://www.intersport.no/bergans-of-norway-vengetind-28-ryggsekk-black-unisex-3266

Jeg har en Fjellreven-kopi, som ikke har det tursekk-utseende. Den er faktisk veldig grei til sitt bruk, men er ikke like god på ryggen.

Anonymkode: fbdd8...255

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Og du blir ikke klam på ryggen av den? Den så jo liten og nett ut! 

Blir ikke klam av den, den er også vanntett 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vil du ha en sekk som er god på ryggen må den sitte litt inntil, men det er flere dagstursekker som er laget for sommerbruk og derfor er mindre klamme. Vi har denne og er superfornøyd med den, kjøpte den på salg da, så betalte vel 899 tror jeg.

https://www.intersport.no/bergans-of-norway-vengetind-28-ryggsekk-black-unisex-3266

Jeg har en Fjellreven-kopi, som ikke har det tursekk-utseende. Den er faktisk veldig grei til sitt bruk, men er ikke like god på ryggen.

Anonymkode: fbdd8...255

Ser den ikke har egen pc-lomme så da blir den litt upraktisk. Utover det var den veldig fin da! 

Skrevet
Gucci_Helene skrev (1 time siden):

Blir ikke klam av den, den er også vanntett 😊

Strålende!

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Strålende!

Eller den er vel ikke 100% vanntett, men vannavstøtende som det heter. Men holder seg tørt i regnvær for meg ihvertfall 😊

Skrevet
Gucci_Helene skrev (47 minutter siden):

Eller den er vel ikke 100% vanntett, men vannavstøtende som det heter. Men holder seg tørt i regnvær for meg ihvertfall 😊

Jeg har nok ingen planer om å gå i regnvær så det går fint 😆

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke spesielt fan av å flashe merker, men  ...

Dette er rett og slett en snasen liten, men safeseck. 

Anonymkode: e4aba...f85

Herlighet. Autocorrekt! 

Snasen liten sak. Men eldre modeller bør sjekkes for BW. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg er ikke spesielt fan av å flashe merker, men  ...

Dette er rett og slett en snasen liten, men safeseck. 

På tilbud i flere farger nå😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...