Gå til innhold

Er det mange naturlig helt lys blonde igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mange blir kaldt blonde idag, nesten til mørkhåret. Er det mange naturlig og helt nordisk lyse igjen? 

Anonymkode: 930c9...518

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja?

Anonymkode: 433c6...194

Skrevet

Ja, det syns jeg. Mange barn som er helt lyse her i alle fall. Men de fleste blir jo mørkere med årene da, så kanskje ikke mange helt naturlig lyse etter 40+.

Anonymkode: 972ef...1fd

Skrevet

Selvfølgelig.

Anonymkode: 576a7...4fc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så mange blir kaldt blonde idag, nesten til mørkhåret. Er det mange naturlig og helt nordisk lyse igjen? 

Den klassiske nordiske hårfrisyren er lyst hår som mørkner ganske kraftig med årene. Spesielt graviditet mener jeg kan mørkne håret en del. I min slekt har nesten alle denne fargen - helt lyst hår som liten og mørk blond som voksen. 

Anonymkode: d2dbb...545

Skrevet

Ja heldigvis er det det

Anonymkode: bae57...2da

Skrevet

De er jo mye mer utsatt for hudkreft, så dersom man er helt blond kan det være bra for barna om en forelder er mørkere

Anonymkode: d537b...3e1

Skrevet

Det er mange lyse, spesielt unger, men vi blir jo nesten alle mørkere i håret når vi blir eldre. Så blir vi veldig lyse igjen når vi blir gamle🙂. Jeg har riktignok merket meg at det blir stadig flere med helt svart hår, og krøller, de kommer liksom i tillegg til alle de lyse. Det er litt merkelig.

Anonymkode: f8198...e7c

Skrevet

Halve slekten min er lyshåret og blåøyde, så ja, de finnes fremdeles. 

Anonymkode: 47da6...999

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.6.2026 den 10.29):

De er jo mye mer utsatt for hudkreft, så dersom man er helt blond kan det være bra for barna om en forelder er mørkere

Anonymkode: d537b...3e1

Jeg er helt lys blond men blir veldig fort brun, skikkelig brun. Kan ikke påstå det. Har mer med hudfargen å gjøre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...