Anonym bruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Så mange blir kaldt blonde idag, nesten til mørkhåret. Er det mange naturlig og helt nordisk lyse igjen? Anonymkode: 930c9...518
Anonym bruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Ja, det syns jeg. Mange barn som er helt lyse her i alle fall. Men de fleste blir jo mørkere med årene da, så kanskje ikke mange helt naturlig lyse etter 40+. Anonymkode: 972ef...1fd
Anonym bruker Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Så mange blir kaldt blonde idag, nesten til mørkhåret. Er det mange naturlig og helt nordisk lyse igjen? Anonymkode: 930c9...518 Den klassiske nordiske hårfrisyren er lyst hår som mørkner ganske kraftig med årene. Spesielt graviditet mener jeg kan mørkne håret en del. I min slekt har nesten alle denne fargen - helt lyst hår som liten og mørk blond som voksen. Anonymkode: d2dbb...545
Anonym bruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni De er jo mye mer utsatt for hudkreft, så dersom man er helt blond kan det være bra for barna om en forelder er mørkere Anonymkode: d537b...3e1
Anonym bruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni Det er mange lyse, spesielt unger, men vi blir jo nesten alle mørkere i håret når vi blir eldre. Så blir vi veldig lyse igjen når vi blir gamle🙂. Jeg har riktignok merket meg at det blir stadig flere med helt svart hår, og krøller, de kommer liksom i tillegg til alle de lyse. Det er litt merkelig. Anonymkode: f8198...e7c
Anonym bruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni Halve slekten min er lyshåret og blåøyde, så ja, de finnes fremdeles. Anonymkode: 47da6...999
Anonym bruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Anonym bruker skrev (På 22.6.2026 den 10.29): De er jo mye mer utsatt for hudkreft, så dersom man er helt blond kan det være bra for barna om en forelder er mørkere Anonymkode: d537b...3e1 Jeg er helt lys blond men blir veldig fort brun, skikkelig brun. Kan ikke påstå det. Har mer med hudfargen å gjøre. Anonymkode: 930c9...518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå