Anonym bruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Jeg har to favoritter og mi tante ble overrasket over at jeg valgte så like navn🤔? Ikke helt enig ? Anonymkode: 3742a...8ac
Anonym bruker Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Hæ? To favoritter? Celina og Isabell er ikke like, men Iselin og Isabell er kanskje en litt kjedelig kombo? Celi er ikke er navn på noe menneske, vil jeg si. Muligens navn til en chihuahua. Anonymkode: 996c5...ea8
Anonym bruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hæ? To favoritter? Celina og Isabell er ikke like, men Iselin og Isabell er kanskje en litt kjedelig kombo? Celi er ikke er navn på noe menneske, vil jeg si. Muligens navn til en chihuahua. Anonymkode: 996c5...ea8 Alle er jo samme type navn når, samme navn familie! Men de er ikke helt like. Celie skulle det stå- Anonymkode: 3742a...8ac
Anonym bruker Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Jeg har to favoritter og mi tante ble overrasket over at jeg valgte så like navn🤔? Ikke helt enig ? Anonymkode: 3742a...8ac De er i samme kategori ja... får paradise hotell vibber. Anonymkode: 93264...2ab
Anonym bruker Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni Hadde selv valgt et alternativ som Cecilia, Cecilie eller Isadora Anonymkode: 93264...2ab
Anonym bruker Skrevet 21. juni #6 Skrevet 21. juni Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Alle er jo samme type navn når, samme navn familie! Men de er ikke helt like. Celie skulle det stå- Anonymkode: 3742a...8ac Celie var ganske fint Anonymkode: 93264...2ab
Anonym bruker Skrevet 21. juni #7 Skrevet 21. juni Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Celie var ganske fint Anonymkode: 93264...2ab Ja liker det. Ikke hørt noen med det navney og lurer på om det kan være oppediktet av meg? 😅 Anonymkode: 3742a...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå