Gå til innhold

Situationship.. alder


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig sånn at vi kan bli for gammel for det? Får høre at det er sånn ungdommene holder på... 

Anonymkode: cb54d...ec3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er visst for gammel til i å det hele tatt vite hva du mener?

Anonymkode: 2659a...e3f

Skrevet

For gammel å bruke idiotiske ord, ja.

Anonymkode: 2c0b6...ab9

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du spør om engang heg.

Anonymkode: f8109...a5f

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva du spør om engang heg.

Anonymkode: f8109...a5f

I vår tid het det "friends with benefits" 😅

Det er vel bare et navn de har satt på å ha et forhold uten å forplikte seg til en fremtid sammen...

Anonymkode: 2659a...e3f

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

I vår tid het det "friends with benefits" 😅

Det er vel bare et navn de har satt på å ha et forhold uten å forplikte seg til en fremtid sammen...

Anonymkode: 2659a...e3f

Det er fordi ingen brukte det norske ordet utenom når de ville omtale det nedsettende, "pulevenner". Det er som regel han som ikke vil forplikte seg da ja.

Anonymkode: 02b43...9b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det er fordi ingen brukte det norske ordet utenom når de ville omtale det nedsettende, "pulevenner". Det er som regel han som ikke vil forplikte seg da ja.

Anonymkode: 02b43...9b5

Ja, han vil ikke. Og jeg får høre at dette er vi for gammel til. Vi er 45 år. HI

Anonymkode: cb54d...ec3

Skrevet

Jeg tenker at du kan blåse i hva "alle andre" sier og mener så lenge dere begge (du og han) er fornøyd med situasjonen. 

Hvis du ikke er fornøyd, så gjør du noe med saken, men det skal være basert på dine egne følelser og hva du selv ønsker, og ikke hva "alle andre" mener og sier. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Ja, han vil ikke. Og jeg får høre at dette er vi for gammel til. Vi er 45 år. HI

Anonymkode: cb54d...ec3

For gammel til å ha et uforpliktende forhold?

Hvorfor det?

Må man ha intensjon om å flytte sammen og gifte seg for å ha et forhold altså?

Dummeste jeg har hørt. Alle kan vel ha et uforpliktende forhold 🤦‍♀️

Anonymkode: 2659a...e3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...