Anonym bruker Skrevet fredag kl 06:22 #1 Skrevet fredag kl 06:22 Er det virkelig sånn at vi kan bli for gammel for det? Får høre at det er sånn ungdommene holder på... Anonymkode: cb54d...ec3
Anonym bruker Skrevet fredag kl 06:40 #2 Skrevet fredag kl 06:40 Jeg er visst for gammel til i å det hele tatt vite hva du mener? Anonymkode: 2659a...e3f
Anonym bruker Skrevet fredag kl 07:14 #3 Skrevet fredag kl 07:14 For gammel å bruke idiotiske ord, ja. Anonymkode: 2c0b6...ab9
Anonym bruker Skrevet fredag kl 07:44 #4 Skrevet fredag kl 07:44 Jeg skjønner ikke hva du spør om engang heg. Anonymkode: f8109...a5f
Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:13 #5 Skrevet fredag kl 08:13 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva du spør om engang heg. Anonymkode: f8109...a5f I vår tid het det "friends with benefits" 😅 Det er vel bare et navn de har satt på å ha et forhold uten å forplikte seg til en fremtid sammen... Anonymkode: 2659a...e3f
Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:43 #6 Skrevet fredag kl 08:43 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): I vår tid het det "friends with benefits" 😅 Det er vel bare et navn de har satt på å ha et forhold uten å forplikte seg til en fremtid sammen... Anonymkode: 2659a...e3f Det er fordi ingen brukte det norske ordet utenom når de ville omtale det nedsettende, "pulevenner". Det er som regel han som ikke vil forplikte seg da ja. Anonymkode: 02b43...9b5
Anonym bruker Skrevet fredag kl 08:56 #7 Skrevet fredag kl 08:56 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Det er fordi ingen brukte det norske ordet utenom når de ville omtale det nedsettende, "pulevenner". Det er som regel han som ikke vil forplikte seg da ja. Anonymkode: 02b43...9b5 Ja, han vil ikke. Og jeg får høre at dette er vi for gammel til. Vi er 45 år. HI Anonymkode: cb54d...ec3
Superdolly Skrevet fredag kl 09:03 #8 Skrevet fredag kl 09:03 Jeg tenker at du kan blåse i hva "alle andre" sier og mener så lenge dere begge (du og han) er fornøyd med situasjonen. Hvis du ikke er fornøyd, så gjør du noe med saken, men det skal være basert på dine egne følelser og hva du selv ønsker, og ikke hva "alle andre" mener og sier.
Anonym bruker Skrevet fredag kl 09:40 #9 Skrevet fredag kl 09:40 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Ja, han vil ikke. Og jeg får høre at dette er vi for gammel til. Vi er 45 år. HI Anonymkode: cb54d...ec3 For gammel til å ha et uforpliktende forhold? Hvorfor det? Må man ha intensjon om å flytte sammen og gifte seg for å ha et forhold altså? Dummeste jeg har hørt. Alle kan vel ha et uforpliktende forhold 🤦♀️ Anonymkode: 2659a...e3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå