Anonym bruker Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni Jeg føler jeg må vaske det hver dag for at det ikke skal bli fett. Mulig jeg har kommet inn i en ond sirkel, men hvordan bryte den? Hvor ofte vasker dere håret, og med hva? Anonymkode: dc60c...1bf
Anonym bruker Skrevet 19. juni #2 Skrevet 19. juni Jeg får også fort fett hår. Når jeg skal på jobb eller ting ute vasker jeg det annenhver dag. På dag to tar jeg i k18 tørrshampo, som får det til å se nyvasket ut. Hvis jeg bare skal være hjemme, og evt løpe/gå i skogen eller dra på butikken og trening kan jeg gå en tredje dag uten vask, men da har jeg det i stram hestehale. Anonymkode: e0b93...cc9
Anonym bruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni Jeg vasket det hver dag, men under covid gikk jeg over til hver tredje og det fungerer fint. Anonymkode: 82d74...5d3
Anonym bruker Skrevet 19. juni #4 Skrevet 19. juni Annenhver dag. Har krøllete hår som ikke blir fett. Anonymkode: ad36e...edb
Anonym bruker Skrevet 19. juni #5 Skrevet 19. juni Jeg vasker håret hver fjerde dag. Oftere om jeg skal noe spesielt. Jeg har langt hår og det blir ikke fett før på dag fem. Jeg bruker Ginger-shampo fra Bodyshop og balsam fra samme stedet. Anonymkode: 2ba7a...e8b
Anonym bruker Skrevet 19. juni #8 Skrevet 19. juni Hver dag da jeg er i stallen hver dag. Anonymkode: 60964...270
Anonym bruker Skrevet 19. juni #10 Skrevet 19. juni Hver 7-10 dag omtrent. Dusjer daglig, men uten å bruke produkter i håret. Har svært kort hår. Anonymkode: 4d776...355
Anonym bruker Skrevet 19. juni #11 Skrevet 19. juni Har aldri hatt fett hår, men så brukte jeg Elvital Color Vive skampo og balsam og etter det har jeg fått fett hår. Har tidigere brukt Elvital Hyaluron Plump uten problem. Dere som har fett hår kunne kanskje prøvd å bytte sjampo? Anonymkode: 7606b...e9b
Anonym bruker Skrevet 19. juni #12 Skrevet 19. juni Hver dag. Har en aktiv jobb og er svett når æ kommer hjem Anonymkode: d7ee6...c64
amandine Skrevet 19. juni #13 Skrevet 19. juni Stort sett annenhver dag, jeg bruker ingen produkter i håret men jeg er ofte varm og svett på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå