Anonym bruker Skrevet 18. juni #1 Skrevet 18. juni Båt, overnatting og fornøyelsesparker er betalt. Vi er to voksne og to ungdommer. Ønsker å beregne penger til mat (en del spising ute), shopping og bensin. Hvilken sum hadde dere beregnet? Én uke. Anonymkode: c511a...d56
Anonym bruker Skrevet 18. juni #2 Skrevet 18. juni Det er dyrt så ville hatt minst 4000 pr dag om dere skal spise ute til flere måltider. Anonymkode: e3306...0c2
Anonym bruker Skrevet 18. juni #3 Skrevet 18. juni Minst 30 000, Danmark er dyrt Anonymkode: 8815e...832
Anonym bruker Skrevet 18. juni #4 Skrevet 18. juni Mye! Danmark er minst like dyrt/kostbart som Norge, og som turist har man ikke alltid de samme mulighetene til å være sparsommelig som man har hjemme. Minst 25 000. Anonymkode: 9fe61...86e
prekæs Skrevet 19. juni #5 Skrevet 19. juni Har vært en del i Danmark i det siste og kjenner prisene. To personer spiser fint et normalt måltid på restaurant for 1000 norske drikke inkludert, men har også betalt mer (og mindre). Helt personlig orker jeg ikke restaurant til alle måltider, men i dagligvarebutikker er det ofte lekre smørbrød til fine priser. Syns smørbrød er greit når man er på farten. Tenker dagligvarebutikker har et prisnivå som her hjemme, bortsett fra øl og vin som er rimelig. Selvsagt kan man bruke mye penger, men mannen og meg hadde slitt med å bruke over et par tusen daglig. Shopper ikke for å shoppe heller, men det er klart. Er det noe jeg finner ut jeg trenger kjøper jeg, men det gjør jeg hjemme og.
Anonym bruker Skrevet 19. juni #6 Skrevet 19. juni Det kommer helt an på om dere skal bo på Jylland, Fyn eller Sjælland. De tre holder radikalt ulike prisnivåer siden barnefamiliene i all hovedsak holder seg på Jylland, mot Fyn. Anonymkode: bcc69...efc
Anonym bruker Skrevet 19. juni #7 Skrevet 19. juni beregn det dere hadde brukt på norgesferie Anonymkode: 35d4d...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå