Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:31 #1 Skrevet onsdag kl 18:31 Er det noen som har noen søte jentenavn som starter på bokstaven F ? Anonymkode: afd38...159
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:50 #6 Skrevet torsdag kl 11:50 sug lut skrev (16 timer siden): Feline, Fanny, Fredrikke Er ikke " fanny" et kallenavn for det kvinnelige kjønnsorgan? Ville ikke kaldt datteren min for det 🙈 Anonymkode: 974bd...66e
*Miss Marple* Skrevet torsdag kl 12:09 #7 Skrevet torsdag kl 12:09 Jeg har fått sansen for Fie og Fredrikke.
sug lut Skrevet torsdag kl 12:59 #8 Skrevet torsdag kl 12:59 (endret) Anonym bruker skrev (1 time siden): Er ikke " fanny" et kallenavn for det kvinnelige kjønnsorgan? Ville ikke kaldt datteren min for det 🙈 Anonymkode: 974bd...66e Hvis du er i UK, så ja, i USA er det rompe, men det er jo også et navn i engelsktalende land såvel som her, før det ble et slanguttrykk. Endret torsdag kl 13:00 av sug lut
☆☆☆ Skrevet torsdag kl 15:29 #9 Skrevet torsdag kl 15:29 (endret) Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er ikke " fanny" et kallenavn for det kvinnelige kjønnsorgan? Ville ikke kaldt datteren min for det 🙈 Anonymkode: 974bd...66e Eg trur nesten vi tenker meir enn engelsktalande på sånne "problem" enn vi gjer. Richard er jo definitivt eit gubbenamn no, men det haldt populariteten lenge etter at Dick vart slang for penis. Det er priblemfritt. Då skulle det vere ganske problemfritt å heite Fanny også. Eg har høyrt folk seie dei velger å skrive namn med c i staden for k, for å gjere det lettare i utlandet. Og utlandet er sjølvsagt engelsktalande heile vegen. I mellomtida blir det populært å skrive Erik i staden for Eric blant engelsktalande, fordi namnet er norrønt og dei vil vise fram at dei har forstått det. Med mindre en velger eit skikkelig uheldig namn, trur eg at vi gjer lurt i å ikkje tenke alt for mykje på kva som kan bli sånn og slik. Ein kan uansett ikkje forutsjå korleis ein tenker om namn i framtida. Kven skulle tru Karen skulle bli eit namn eigna til å gi negative assosiasjonar? Endret torsdag kl 15:31 av ☆☆☆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå