Gå til innhold

Kollegar som rotter seg sammen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har begynt å blitt baksnakking på jobb. Jeg var uheldig å få med meg noen kluter fra et sted på jobb ned til et annet sted, så det ble litt manko på kluter. Jeg gjorde ikke dette med vilje, så jeg sa det var meg og beklaget. Nå har to-tre damer satt seg ned og sagt at jeg må dele vaskeriet som vi hadde sammen, at jeg nå må dele det med andre personer. 

Det er spesielt ei der som peker seg ut å irtiterer seg over alt jeg gjør. Hun kan bli kvass og fryse meg ut. Ei annen kollega sa tidligere ikke det var greit, men nå har de rottet seg sammen. Jeg fikk idag høre fra ei annen kollega igjen at de snakket om meg. Ikke mye gøy dette og det bygger seg opp en vond følelse i kroppen av dette. Hvorfor må folk være så grusomme mot noen? 

Anonymkode: 66b80...0c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også opplevd. Endte med at det føltes ut som om at det var 5 mot 1 på et møte. De andre kollegaene hadde ytret ønske om møte til den nye sjefen og hadde ordnet med saksliste og greier, mye av det som sto der var ting jeg gjorde på jobb som de ikke likte ble gjort for da ble de sett ned på av kollegaer på andre skift.

Jeg gikk til sjefen etterpå og sa at jeg ikke satte pris på måten det ble gjort. Fikk flere vakter på andre skift og trives godt med det. Kuttet drastisk ned kontakten med de kollegaene som ordna møtet, hun ene kom skrikende i etterkant og sa det ikke var ment slikt. Kunne ikke bry meg mindre.

Får støtte av de på andre skiftene for mange så hvordan jeg ble behandlet.

Anonymkode: 4f2cd...8db

Skrevet

Glad jeg ikke jobber på en kvinnedominert arbeidsplass

Anonymkode: e20ea...a84

Skrevet

Hva slags jobb er dette? høre ikke greit ut. 

Anonymkode: 96d1b...d19

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Glad jeg ikke jobber på en kvinnedominert arbeidsplass

Anonymkode: e20ea...a84

Jeg er alene kvinne på en jobb med 12 menn + me, og her er det ekstremt mye baksnakking og drittkasting. Tidligere har jeg jobbet på steder med nesten bare kvinner, og det har vært baksnakking mm der også, men veldig mye bedre enn der jeg jobber nå.

Anonymkode: 84324...f4b

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hva slags jobb er dette? høre ikke greit ut. 

Anonymkode: 96d1b...d19

Det er kombinert med sfo og service. Så vi har ansvar for litt renhold og slike ting også. Veldig dumt at ting blir bestemt bak min rygg og at hun legger opp til krangel. Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette, det er veldig tungt. 

Anonymkode: 66b80...0c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...