Anonym bruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Hun er sfo assistent og vi er gode venninner. Min sønn går på skole der men hun har ingenting med han å gjøre. Så driver hun å snapper til meg om at hun ser han er mye alene?! Jeg kjenner jeg blir irrtiert av det, hvorfor skal hun fortlelle meg det? Hvordan konfrontere dette med henne?? Anonymkode: 45994...d24
Anonym bruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Han kan være litt ensom. Han går i 2 klasse, så godt mulig hun tekster/gir beskjed til meg fordi hun bryr seg om meg. Anonymkode: 45994...d24
Anonym bruker Skrevet 17. juni #3 Skrevet 17. juni Ta det positivt. Rart å gjøre noe annet. Anonymkode: 23fb1...d4a
Anonym bruker Skrevet 17. juni #4 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun er sfo assistent og vi er gode venninner. Min sønn går på skole der men hun har ingenting med han å gjøre. Så driver hun å snapper til meg om at hun ser han er mye alene?! Jeg kjenner jeg blir irrtiert av det, hvorfor skal hun fortlelle meg det? Hvordan konfrontere dette med henne?? Anonymkode: 45994...d24 Anonym bruker skrev (1 time siden): Han kan være litt ensom. Han går i 2 klasse, så godt mulig hun tekster/gir beskjed til meg fordi hun bryr seg om meg. Anonymkode: 45994...d24 Hva er dette? Anonymkode: 63658...9e8
Anonym bruker Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni Jeg hadde blitt kjempe glad for at hun hadde sagt ifra så vi kan få gjort noe med det. Hun sier jo ikke ifra for å være slem,men for å hjelpem Anonymkode: 93414...3a2
Anonym bruker Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni Uprofesjonelt. Mulig hun bryr seg om deg eller barnet, men likevel - hun er på jobb, ikke på lekeplassen i nabolaget. Kanskje hun bør passe sin egen jobb og ikke andres. Er hun bekymret for noe, får hun først og fremst ta det opp med dem som jobber med barnet. Jeg jobber på SFO selv, og det som jeg ville ha gjort om jeg var deg, er å ta det opp med de som jobber med barnet. "Jeg hører fra Maren at Emil er mye alene..... osv. Er det noe han ønsker selv eller har han ingen å leke med?" for eksempel. Anonymkode: 5816c...8c3
Anonym bruker Skrevet 17. juni #7 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Uprofesjonelt. Mulig hun bryr seg om deg eller barnet, men likevel - hun er på jobb, ikke på lekeplassen i nabolaget. Kanskje hun bør passe sin egen jobb og ikke andres. Er hun bekymret for noe, får hun først og fremst ta det opp med dem som jobber med barnet. Jeg jobber på SFO selv, og det som jeg ville ha gjort om jeg var deg, er å ta det opp med de som jobber med barnet. "Jeg hører fra Maren at Emil er mye alene..... osv. Er det noe han ønsker selv eller har han ingen å leke med?" for eksempel. Anonymkode: 5816c...8c3 Jeg vet ikke... jeg fikk bare beskjed at han satt mye alene. Hun er sikkert bare bekymret men det irriterer skrotten ab meg! Sendte meg en snap den ene gangen. Anonymkode: 45994...d24
Anonym bruker Skrevet 17. juni #8 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Jeg vet ikke... jeg fikk bare beskjed at han satt mye alene. Hun er sikkert bare bekymret men det irriterer skrotten ab meg! Sendte meg en snap den ene gangen. Anonymkode: 45994...d24 Hvorfor blir du så irritert? Hun prøvde bare å hjelp. Anonymkode: 23fb1...d4a
Anonym bruker Skrevet 17. juni #9 Skrevet 17. juni Hun er din venninne og kjenner ditt barn, så hun ønsker nok bare å fortelle at hun holder øye med han og forteller hva hun ser. Ingen vits i å irritere seg over det altså, dette er ikke vondt ment. Men jeg ville nok svart at om hun observerer at han ikke har det bra må hun ta det tjenestevei og snakke med de ansatte som har ansvaret for han. Du får jo ikke gjort noe med det på jobben din liksom... Anonymkode: 2b2d7...f67
Anonym bruker Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvordan konfrontere dette med henne?? Hva er det som ligger bak ønsket om å konfrontere andre med ting? Anonymkode: 91073...f61
Anonym bruker Skrevet 17. juni #11 Skrevet 17. juni Høres ut som hun blander kortene litt. På jobb er hun ansatt og som ansatt sender man ikke Snap om slike ting. Som ansatt tar man dette enten gjennom skolens kommunikasjonskanal eller ved henting/levering. Jeg hadde tatt det opp med henne. Anonymkode: 6f4ce...3a2
Anonym bruker Skrevet 17. juni #12 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke... jeg fikk bare beskjed at han satt mye alene. Hun er sikkert bare bekymret men det irriterer skrotten ab meg! Sendte meg en snap den ene gangen. Anonymkode: 45994...d24 Du er mest sint for at hun fortalte det til deg, enn du er for at bbarnet ditt kanskje går mye alene. Foret merkelig fokus du har. Hvorfor i all verden irriterer det deg så mye? Anonymkode: 3f009...265
Anonym bruker Skrevet 17. juni #13 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du er mest sint for at hun fortalte det til deg, enn du er for at bbarnet ditt kanskje går mye alene. Foret merkelig fokus du har. Hvorfor i all verden irriterer det deg så mye? Anonymkode: 3f009...265 Virket som hun gjorde det bevisst. Oi, her er sønnen din. Hun skrev ikke han var alene, men han var alene på snappen! Anonymkode: 45994...d24
Anonym bruker Skrevet 17. juni #14 Skrevet 17. juni Hadde klikka om en ansatt sendte snapper av mitt eller andres barn. Ta det med lederen hennes Anonymkode: 321e4...1fe
Anonym bruker Skrevet 17. juni #15 Skrevet 17. juni 48 minutes ago, Anonym bruker said: Hadde klikka om en ansatt sendte snapper av mitt eller andres barn. Ta det med lederen hennes Anonymkode: 321e4...1fe HI skriver at det er en god venninne Anonymkode: ddbb6...ee9
Anonym bruker Skrevet 17. juni #16 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (55 minutter siden): HI skriver at det er en god venninne Anonymkode: ddbb6...ee9 På jobb er hun ansatt og bør evne å følge regler / rutiner som ansatt Anonymkode: 6f4ce...3a2
Anonym bruker Skrevet 18. juni #17 Skrevet 18. juni Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg vet ikke... jeg fikk bare beskjed at han satt mye alene. Hun er sikkert bare bekymret men det irriterer skrotten ab meg! Sendte meg en snap den ene gangen. Anonymkode: 45994...d24 Hvorfor i all verden blir du irritert på dette?? Hvis mitt barn ikke hadde det bra på sfo hadde jeg satt pris på, og ikke minst, tatt det som en selvfølge at personell melder ifra om det. Helt klart at Snap ikke er veien det skal gå, men det er vel fordi dere er venninner. Hvorfor blir du irritert? Fordi du heller vil leve i troen om at ungen koser seg på sfo? Du har fått 1 Snap og muntlig beskjed? Kan ikke se at din venninne har gjort så mye galt her, bortsett fra den ene snap:en. Er det rart fol ikke orker å jobbe med barn lenger. Må være forferdelig og forholde seg til foreldre som aldri er fornøyde og lettkrenkte. Anonymkode: 1ee2b...8c9
Anonym bruker Skrevet 18. juni #18 Skrevet 18. juni Er ikke dette et brudd på taushetsplikten? Det er uansett merkelig at det irriterer deg mer enn det bekymrer deg. Hva mener du at hun gjør det med hensikt? Selvsagt gjør hun det. Anonymkode: 63658...9e8
Anonym bruker Skrevet 18. juni #19 Skrevet 18. juni Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Er ikke dette et brudd på taushetsplikten? I utgangspunktet så er det et brudd, selv om TS er mor til barnet. Sosiale medier er ikke en sikker kanal og da skal man, som ansatt, ikke dele identifiserbare opplysninger (som bilder) som man besitter i kraft av å være på jobb. Ikke engang til foreldre/foresatte eller pårørende. Som ansatt benytter man virksomhetens kanal for deling av informasjon. Anonymkode: 6f4ce...3a2
Anonym bruker Skrevet 18. juni #20 Skrevet 18. juni Anonym bruker skrev (10 timer siden): HI skriver at det er en god venninne Anonymkode: ddbb6...ee9 Hjelper ikke det. Hun er der i regi av å være ansatt, ikke venninne. Hadde ei sånn «venninne» i barnehagen til sønnen min og den dagen hun sendte meg mld på messenger for å informere om at han hadde tissa på seg under måltidet kontaktet jeg styrer og ga beskjed. Man skal ikke blande kortene sånn. Jeg jobber på sykehus og hvis barnet til en venn kommer inn så har jeg ingenting med å informere om noe som helst på snap, og ikke om noe ellers med mindre det er på sykehuset som ett ledd i behandlingen Anonymkode: 321e4...1fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå