Gå til innhold

Hva er gått sammen med fiskepinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så glad i fiskepinner, men har likevel gått hen å kjøpt meg 2 pakker på tilbud. 🙈 Så nå skulle jeg gjerne hatt noen gode tips/oppskrifter av dere, er ikke redd for kreative ideer.

Anonymkode: 8051d...6a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker de i wraps, med salat og en god dressing

Anonymkode: 3acb2...405

Skrevet

Hjemmelaget potetmos, kokte selskapserter og hjemmelaget remulade/tartarsaus( majones rømme sylteagurk kapers dijonsennep)

Skrevet

Ungene mine elsker fish & chips.

Anonymkode: 3080c...f9a

Skrevet

Gått? Godt heter det!

Anonymkode: 2b24e...dfb

Skrevet

Er godt med pommes frites og remulade

Anonymkode: c9d82...9c5

Skrevet

Jeg synes faktisk det er best med kokte poteter, smeltet smør og råkostsalat. 

Eller som fish and chips med erter og remulade. 

Skrevet

Blir som oftest enten kokte poteter eller potetmos, remulade og blanding av raspet gulrot og eple.

Anonymkode: f74ba...d11

Skrevet

Takk for alle svar. tar gjerne i mot flere forslag, åpent for alt, gjerne noen skikkelig kreative løsninger som og smaker godt 😁

Hi

Skrevet

Ja, de har gått til katten.

Anonymkode: 3cf57...7a3

Skrevet

Kokte poteter, smørdampa erter, raspa gulrøtter, remulade (eventuelt majones hvis man ikke liker remulade) og drypper fersk sitron på fiskepinnene. 

Anonymkode: fa44c...f3d

Skrevet

Hva tenker du på med kreativt?

Her har vi de enten i tortillalefser med salat, paprika ++ og kebabdressing eller i burgerbrød som en burger. De er også gode på brødskive med smør eller som en sandwich. Men stek de lenge nok så de er crispy :) 

Anonymkode: c5368...505

Skrevet

Legg i ildfast form sammen med kokte egg i skiver, sjampinjong og skivede poteter. Dekk alt med surmelkssaus (lages på samme måte som hvit saus, bare med surmelk i steden for vanlig melk), og strø over et lag med revet ost. Så i stekeovnen.

Anonymkode: 77ad2...f58

Skrevet

visste ikke at fiskepinner kunne gå!

når de skal spises: Coleslaw supert, ellers revne gulrøtter, brokkoli, potet, salat

Anonymkode: 366f2...057

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

visste ikke at fiskepinner kunne gå!

når de skal spises: Coleslaw supert, ellers revne gulrøtter, brokkoli, potet, salat

Anonymkode: 366f2...057

Hehe, aner ikke hvor gått kom i fra 😂

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hva tenker du på med kreativt?

Her har vi de enten i tortillalefser med salat, paprika ++ og kebabdressing eller i burgerbrød som en burger. De er også gode på brødskive med smør eller som en sandwich. Men stek de lenge nok så de er crispy :) 

Anonymkode: c5368...505

Egentlig alt utenom det mer tradisjonelle som potet og revne gulrøtter. Er glad for alle tips jeg 😊

Hi

Skrevet

Sammen med ovnsbakte småpoteter, estragonaioli og ertepure av selskapserter. 

Ris, asiatisk smash-agurksalat og chilisoya. 

Skrevet

Enten stekte poteter, mosa erter og remulade eller ris, råkost/wokgrønnsaker og sweet chili saus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...