Anonym bruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Jeg er ikke så glad i fiskepinner, men har likevel gått hen å kjøpt meg 2 pakker på tilbud. 🙈 Så nå skulle jeg gjerne hatt noen gode tips/oppskrifter av dere, er ikke redd for kreative ideer. Anonymkode: 8051d...6a6
Anonym bruker Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Vi bruker de i wraps, med salat og en god dressing Anonymkode: 3acb2...405
amandine Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Hjemmelaget potetmos, kokte selskapserter og hjemmelaget remulade/tartarsaus( majones rømme sylteagurk kapers dijonsennep)
Anonym bruker Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni Ungene mine elsker fish & chips. Anonymkode: 3080c...f9a
Anonym bruker Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni Er godt med pommes frites og remulade Anonymkode: c9d82...9c5
*Miss Marple* Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni Jeg synes faktisk det er best med kokte poteter, smeltet smør og råkostsalat. Eller som fish and chips med erter og remulade.
Anonym bruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni Blir som oftest enten kokte poteter eller potetmos, remulade og blanding av raspet gulrot og eple. Anonymkode: f74ba...d11
Anonym bruker Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni Takk for alle svar. tar gjerne i mot flere forslag, åpent for alt, gjerne noen skikkelig kreative løsninger som og smaker godt 😁 Hi Anonymkode: 8051d...6a6
Anonym bruker Skrevet 16. juni #10 Skrevet 16. juni Ja, de har gått til katten. Anonymkode: 3cf57...7a3
Anonym bruker Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni Kokte poteter, smørdampa erter, raspa gulrøtter, remulade (eventuelt majones hvis man ikke liker remulade) og drypper fersk sitron på fiskepinnene. Anonymkode: fa44c...f3d
Anonym bruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni Hva tenker du på med kreativt? Her har vi de enten i tortillalefser med salat, paprika ++ og kebabdressing eller i burgerbrød som en burger. De er også gode på brødskive med smør eller som en sandwich. Men stek de lenge nok så de er crispy Anonymkode: c5368...505
Anonym bruker Skrevet 17. juni #13 Skrevet 17. juni Legg i ildfast form sammen med kokte egg i skiver, sjampinjong og skivede poteter. Dekk alt med surmelkssaus (lages på samme måte som hvit saus, bare med surmelk i steden for vanlig melk), og strø over et lag med revet ost. Så i stekeovnen. Anonymkode: 77ad2...f58
Anonym bruker Skrevet 17. juni #14 Skrevet 17. juni visste ikke at fiskepinner kunne gå! når de skal spises: Coleslaw supert, ellers revne gulrøtter, brokkoli, potet, salat Anonymkode: 366f2...057
Anonym bruker Skrevet 17. juni #15 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): visste ikke at fiskepinner kunne gå! når de skal spises: Coleslaw supert, ellers revne gulrøtter, brokkoli, potet, salat Anonymkode: 366f2...057 Hehe, aner ikke hvor gått kom i fra 😂 Hi Anonymkode: 8051d...6a6
Anonym bruker Skrevet 17. juni #16 Skrevet 17. juni Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hva tenker du på med kreativt? Her har vi de enten i tortillalefser med salat, paprika ++ og kebabdressing eller i burgerbrød som en burger. De er også gode på brødskive med smør eller som en sandwich. Men stek de lenge nok så de er crispy Anonymkode: c5368...505 Egentlig alt utenom det mer tradisjonelle som potet og revne gulrøtter. Er glad for alle tips jeg 😊 Hi Anonymkode: 8051d...6a6
frk Nilsen Skrevet 17. juni #17 Skrevet 17. juni Sammen med ovnsbakte småpoteter, estragonaioli og ertepure av selskapserter. Ris, asiatisk smash-agurksalat og chilisoya.
☆☆☆ Skrevet 17. juni #18 Skrevet 17. juni Enten stekte poteter, mosa erter og remulade eller ris, råkost/wokgrønnsaker og sweet chili saus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå