Anonym bruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni Jeg har mann og 2 sønner som er lidenskapelig interessert i fotball. Yngste spiller på høyere nivå, han skal se kampen på storskjerm med mange fra klubben og eldste skal på Ullevål. Jeg som aldri ser fotball på TV (synes bare sønnens lag er gøy å følge) skal benke meg foran TV i natt. Gleder meg! Sitter neppe og stirrer på tv’n en hel kamp, men er hvertfall tilstede og får med meg det som skjer. Mannen min sitter nok klistra!! Hva med deg og din familie? Anonymkode: f02f3...772
TinaK 1990 Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Seff, her samler vi 3 vennepar og lager god mat i forveien, snacks og satser på god skjerming. Vi har 100 tommer TV og det naturlige valget ble hos oss😬😬
Anonym bruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Jeg skal gi det et forsøk. Er alltid kveldstrøtt og ikke så fotball-interessert så spørs om jeg holder ut hele kampen. 2 i husstanden er veldig interessert, mens minstemann kanskje gir opp før kampen har startet. Anonymkode: b3dcb...130
Anonym bruker Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni Nei, jeg hadde fulgt med hvis den var i en grei tid, men jeg ofrer ikke søvn for dette. For min del er det ikke verdt å være ødelagt på jobb i morgen. Anonymkode: d0b1e...68d
Anonym bruker Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni Nei, gidder ikke kjøpe tilgang for å kunne se. Anonymkode: 8be40...400
Anonym bruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni Hadde vært gøy, men skal opp kl 6 i morgen tidlig og dra på jobb, så nei, det får jeg ikke til Anonymkode: abef6...502
Anonym bruker Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni Absolutt ikke. Det er artigere å se maling tørke. Anonymkode: b7a01...1cd
Anonym bruker Skrevet 16. juni #10 Skrevet 16. juni Jeg skal i alle fall se deler av den siden jeg skal jobbe på Ullevål. Anonymkode: 64218...7c4
Anonym bruker Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Nei, gidder ikke kjøpe tilgang for å kunne se. Anonymkode: 8be40...400 Går på nrk eller tv2 Anonymkode: f02f3...772
Anonym bruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Går på nrk eller tv2 Anonymkode: f02f3...772 Går på tv 2 Anonymkode: 8be40...400
Anonym bruker Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni Har veldig lyst, men jeg må på jobb dagen etter. Sønnen skal se med kompiser. Il egentlig si nei, men kan jo ikke det. Skal på skolen dagen etter, vitnemålsutdeling på ettermiddagen, spille kamp på kvelden og ha avslutning med laget frem til 23… blir godt med ferie dagen etter😂 Anonymkode: 98ce0...a16
Anonym bruker Skrevet 16. juni #14 Skrevet 16. juni Nei. Skal opp kl.6. Har mann og barn som er interessert, men synes ikke barna skal se den heller, da det er skole imorgen. Anonymkode: ec2c1...f5c
Anonym bruker Skrevet 16. juni #15 Skrevet 16. juni Ja det skal jeg. Er midt på treet interessert i landslaget - kjekkere med Eliteserien. Men mannen er ganske interessert og vår datter er ekstremt fotball interessert så det blir kamp i natt ja. Skal opp klokken 06 for jobb men det er bare å hvile etter middag i dag eller i morgen så er det ikke noe problem 🙂🙂 Anonymkode: a493c...82c
Anonym bruker Skrevet 16. juni #16 Skrevet 16. juni Ja, det skal vi. Sønnen skal ha overnatting på skole og avspasere i morgen og jeg har tv på soverommet, så kommer til å ha kampen på, i det minste. Kanskje sovner jeg og kanskje ikke. Anonymkode: ca4c4...e7b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #18 Skrevet 16. juni Nei! Jobber som skoleleder og vet at morgendagen sannsynligvis blir ekstra travel med mange trøtte barn som vil ha vansker med regulering.... Skal sove godt i natt og møte både ansatte og barn uthvilt slik at jeg kan være til best mulig hjelp og støtte 😊 Anonymkode: d6eaa...393
Anonym bruker Skrevet 16. juni #19 Skrevet 16. juni Ja. Gleder meg veldig, fordi livet er mye mer moro for oss som liker fotball!! Så kan andre se på maling tørke, det er kjedelig det! Anonymkode: 4e0d1...daf
Anonym bruker Skrevet 16. juni #20 Skrevet 16. juni Nei ærlig talt. Vi har da jobb og skole i morgen. Og vitnemålsutdeling med en og avslutning på aktivitet for en annen Anonymkode: 42eac...e24
Anonym bruker Skrevet 16. juni #21 Skrevet 16. juni Har lyst, men nei. Begynner på jobb kl 6 Anonymkode: 2bd7c...ee2
Anonym bruker Skrevet 16. juni #22 Skrevet 16. juni Nei. Skal på trening halv sju så da må jeg legge meg senest 10. Det holder for meg å lese oppsummeringen Anonymkode: 5920f...ec7
prekæs Skrevet 16. juni #23 Skrevet 16. juni Det tror jeg faktisk. Skal opp 3 timer etter kampens slutt og regner det som uproblematisk. Men selvsagt. Mulig jeg sovner
Anonym bruker Skrevet 16. juni #24 Skrevet 16. juni Nei, hvis jeg skal klare å gjøre jobben min i morgen må jeg sove mer enn 4,5 time. Anonymkode: 403db...13d
Anonym bruker Skrevet 17. juni #25 Skrevet 17. juni Hadde den gått i normal tid så hadde jeg kanskje sett den. Men så sent orket jeg ikke å sitte oppe,var stuptrøtt allerede 23.30. Anonymkode: af979...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå