Anonym bruker Skrevet 16. juni #1 Skrevet 16. juni En nabo og jeg har overflod av ulike ting. De har elgkjøtt - jeg har ripsgele. De har foreslått bytting. Hva er riktig byttemengde? Jeg har tidligere fått «bankekjøtt» og «biffkjøtt». Han jakter og sier de har så mye kjøtt i frysen. (sist fikk jeg kjøtt fra 2024). Ripsgeleen er laget av usprøytede bær fra egen hage. Den lages ny hvert år. Hva synes du? Anonymkode: f2950...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå