Anonym bruker Skrevet 15. juni #1 Skrevet 15. juni I helgen var jeg uheldig og snublet i ei rot da jeg var på tur. Foten satt fast og jeg falt til siden. Fikk derfor vridd på kneet. Reiste meg opp og gikk videre, men etter en stund fikk jeg vondt igjen og kneet virket ustabilt, så jeg la meg ned og venninnen min fikk vridd det «på plass». Det var et knepp/klonk inni der og så ble det bedre nesten men en gang. Om natten var det litt vondt, og jeg merker at det fortsatt er vondt når det er «kaldt». Smerten sitter på innsiden av kneet, og jeg merker det mest når jeg vrir foten innover eller retter kneet helt. Har forsøkt å google litt, men det er jo absolutt ikke en sikker kilde. Det løser egentlig ikke noe her. Kan det ha skjedd noe inni der, eller går det over? Dette skjedde fredag ettermiddag forresten Anonymkode: 0ae57...11b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #2 Skrevet 16. juni Æsj så uheldig! Er det hovent? Et familiemedlem gjorde det samme som deg, og skal operere menisken snart. Hun har slitt med smerter, hovent og at det kjennes «løst». Men for henne har det vært vondt også å gå. Anonymkode: ea1ad...7f3
Anonym bruker Skrevet 16. juni #3 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Æsj så uheldig! Er det hovent? Et familiemedlem gjorde det samme som deg, og skal operere menisken snart. Hun har slitt med smerter, hovent og at det kjennes «løst». Men for henne har det vært vondt også å gå. Anonymkode: ea1ad...7f3 Ingen hevelse. Kjennes litt løst. Eller.. ustabil er vel mer rett ord. Har aldri vært hovent Anonymkode: 0ae57...11b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #4 Skrevet 16. juni Kan det være at kneskålen var noe "ute av ledd"? Det skjer innimellom til meg, og da blir det ustabilt etterpå. I tillegg ganske stivt en periode. Anonymkode: d0e02...3a5
Anonym bruker Skrevet 16. juni #5 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Kan det være at kneskålen var noe "ute av ledd"? Det skjer innimellom til meg, og da blir det ustabilt etterpå. I tillegg ganske stivt en periode. Anonymkode: d0e02...3a5 Kneskålene har vært på rett sted hele tiden. Er leggbenet som «klonket» på plass Anonymkode: 0ae57...11b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #6 Skrevet 16. juni Menisken sitter på siden, så den kan være skadet. Jeg ville fått meg en legesjekk så fort som mulig var jeg deg. Anonymkode: 87f5d...0be
Anonym bruker Skrevet 16. juni #7 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Menisken sitter på siden, så den kan være skadet. Jeg ville fått meg en legesjekk så fort som mulig var jeg deg. Anonymkode: 87f5d...0be Fillern! Ville helst unngått det… men etter å ha gått en tur i går, så er det mer smerter i dag… Anonymkode: 0ae57...11b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #8 Skrevet 16. juni Jeg tenker at siden du fingerer såpass bra kan menisken ha fått en rift/strekk, og det bør det absolutt tas hensyn til så det gror uten å ryke... Ring legen. Anonymkode: b9168...716
Anonym bruker Skrevet 16. juni #9 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg tenker at siden du fingerer såpass bra kan menisken ha fått en rift/strekk, og det bør det absolutt tas hensyn til så det gror uten å ryke... Ring legen. Anonymkode: b9168...716 Jeg tenkte egentlig at det bare er vondt en stund, og så går det over. Varer det i ukesvis, så ville jeg jo gått til legen, men har tenkt at dette er «småpjatt» Anonymkode: 0ae57...11b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #10 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenkte egentlig at det bare er vondt en stund, og så går det over. Varer det i ukesvis, så ville jeg jo gått til legen, men har tenkt at dette er «småpjatt» Anonymkode: 0ae57...11b Du velger selv, men knea dine er noe av det viktigste du har, de bærer deg hver eneste dag. Å ha dårlige knær er noe skikkelig dritt, snakker av erfaring. Rifter i menisken kan utløse artrose, det vil du ikke ha. Jeg ville absolutt ha sjekket det, er det ikke noe galt så er jo det flott. Anonymkode: 87f5d...0be
Anonym bruker Skrevet 16. juni #11 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du velger selv, men knea dine er noe av det viktigste du har, de bærer deg hver eneste dag. Å ha dårlige knær er noe skikkelig dritt, snakker av erfaring. Rifter i menisken kan utløse artrose, det vil du ikke ha. Jeg ville absolutt ha sjekket det, er det ikke noe galt så er jo det flott. Anonymkode: 87f5d...0be Tror kanskje jeg er en sånn dårlig type menneske som tenker «går man til legen for litt vondt, så er man pyse»… dessverre Anonymkode: 0ae57...11b
Anonym bruker Skrevet 16. juni #12 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror kanskje jeg er en sånn dårlig type menneske som tenker «går man til legen for litt vondt, så er man pyse»… dessverre Anonymkode: 0ae57...11b Ja, å ta vare på helsa og kroppen sin, særlig når man blir mer og mer voksen er selvfølgelig pysete 🤦♀️ Vi får se hvem som beholder en velfungerende kropp lengst da, de som aldri går til lege, eller de som får hjelp i helsevesenet med ting som enkelt lar seg fikse. Anonymkode: b9168...716
Anonym bruker Skrevet 16. juni #13 Skrevet 16. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tror kanskje jeg er en sånn dårlig type menneske som tenker «går man til legen for litt vondt, så er man pyse»… dessverre Anonymkode: 0ae57...11b Ja, det er jo opp til deg det. Anonymkode: 87f5d...0be
Anonym bruker Skrevet 18. juni #14 Skrevet 18. juni Anonym bruker skrev (På 16.6.2026 den 17.23): Ja, det er jo opp til deg det. Anonymkode: 87f5d...0be Dro til legen i går, og har riftet et leddbånd Anonymkode: 0ae57...11b
Anonym bruker Skrevet 18. juni #15 Skrevet 18. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dro til legen i går, og har riftet et leddbånd Anonymkode: 0ae57...11b Hva skal du gjøre nå, holde det i ro? Anonymkode: 87f5d...0be
Anonym bruker Skrevet 18. juni #16 Skrevet 18. juni Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hva skal du gjøre nå, holde det i ro? Anonymkode: 87f5d...0be Jah. I ei uke. Han fikk ikke undersøkt det godt nok nå, men ultralyd viste rift grad 2 hva nå det er.. Anonymkode: 0ae57...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå