Gå til innhold

Adults only hotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud bedre så deilig!! En uke med bare mannen og andre voksne . Rolig, avslappende og noe uten om det vanlige. Dette konseptet blir det ikke siste gang vi benytter oss av ! Noen som har prøvd en slik uke? 

Anonymkode: c4d4d...550

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min var på det i fjor, på Mallorca.

En guttegjeng i begynnelsen av 20-årene, og det var MYE festing. 

Han sa det var moro, slipper barnebassenger og å ta hensyn til barnefamilier, men det var mange i 20 årene og høy drinkføring i bassengene osv.

Anonymkode: 7e240...a03

Skrevet

Det er behagelig med hotell for voksne ja. Ingenting i mot småbarn selvsagt og har jeg med småbarn, så gjerne barnehotell, men velger bort slike hotell ellers. Har opplevd noen steder egne basseng med 18 års aldersgrense. Også behagelig når man skal svømme og slippe x antall unger med badeleker. Hadde også valgt bort hotell med høy partyfaktor og skal jeg feriere uten barn, velger jeg gjerne hotell med godt voksent klientell (som vil sove om natta)

Skrevet

Jeg har aldri noensinne latt meg forstyrre av andres barn på ferie, så det ser jeg ikke poenget med. 

Noe annet er at vi velger andre destinasjoner og konsepter når vi ikke har små barn lenger.

Anonymkode: c5b59...82f

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Sønnen min var på det i fjor, på Mallorca.

En guttegjeng i begynnelsen av 20-årene, og det var MYE festing. 

Han sa det var moro, slipper barnebassenger og å ta hensyn til barnefamilier, men det var mange i 20 årene og høy drinkføring i bassengene osv.

Gøy for de, pest for andre. Hadde heller valgt skrikende barn enn skrikende voksne.

Anonymkode: aae82...b00

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Gøy for de, pest for andre. Hadde heller valgt skrikende barn enn skrikende voksne.

Anonymkode: aae82...b00

Var det jeg ville frem til, at noen adullts only er skikkelige party hotell, og det er verre enn barnefamilier 😅

Skrevet

Har aldri hatt behov for ferie på annet enn normalen hoteller der man da virkelig ikke vet hvem resten av klientellet er 

Anonymkode: c516a...4d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Gud bedre så deilig!! En uke med bare mannen og andre voksne . Rolig, avslappende og noe uten om det vanlige. Dette konseptet blir det ikke siste gang vi benytter oss av ! Noen som har prøvd en slik uke? 

Vi reiser alltid på adult only nå som vi har store barn som ikke er med på så mye ferier lengre. Men det er ikke barna som er «verstingen» på disse familiehotellene, men foreldre som styrer og ordner og lager sutring og bråk 

Anonymkode: 093ce...f9f

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

De er vel ofte preget av høylydte unge voksne som fester? Heller barn som bråker på dagtid da.

Anonymkode: ca4f7...6de

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

De er vel ofte preget av høylydte unge voksne som fester? Heller barn som bråker på dagtid da.

Anonymkode: ca4f7...6de

Nei, aldri opplevd det

Anonymkode: 093ce...f9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...