oslofrk Skrevet i går, 08:43 #1 Skrevet i går, 08:43 Jeg skal kjøpe nye ørepropper og vurderer airpods, men synes de er drøyt dyre. Er de verdt det? Har du evt andre anbefalinger? De skal hovedsakelig brukes til trening og i hagen.
Anonym bruker Skrevet i går, 08:48 #2 Skrevet i går, 08:48 Jeg har samsung, og er veldig fornøyd, men jeg har ikke iphone heller da. Anonymkode: 13b7d...5e7
Anonym bruker Skrevet i går, 08:49 #3 Skrevet i går, 08:49 Jeg har ikke prøvd så mange ulike, men er fornøyd med airpods. Anonymkode: 620e0...f0c
Anonym bruker Skrevet i går, 10:16 #4 Skrevet i går, 10:16 Veldig fornøyd med AirPods. Har hatt vanskeligheter med at de sitter i ørene . Er bare AirPods som gjør det på meg Anonymkode: 751dd...2e0
Anonym bruker Skrevet i går, 11:44 #5 Skrevet i går, 11:44 Har ikke selv AirPods da jeg ikke har iPhone, men når jeg snakker med noen som bruker AirPods så synes jeg det er veldig bra, nesten alt av bakgrunnsstøy er borte Anonymkode: 4f450...dbc
Anonym bruker Skrevet i går, 12:08 #6 Skrevet i går, 12:08 Kun airpods pro som funker i mine ører, har ikke fått noen andre til å sitte. Så bare på grunn av det, pluss støydempinga, så er de verdt hver krone. Jeg har to par, så trenger ikke å gå tom for strøm heller. Anonymkode: 5b9ab...2af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå