Anonym bruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni https://www.minmote.no/mote/roed-loeper/a/0poq6o/vg-lista-topp-40-2026-kjendisenes-antrekk Anonymkode: 6ffab...2e0
Anonym bruker Skrevet 14. juni #2 Skrevet 14. juni Mye tøft og noe ikke så pent. Som alltid når folk pynter seg, smak og behag vet du. Anonymkode: e09d5...45c
Anonym bruker Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Det var jo ikke annet enn klær etter vær. Jeans og jakke, helt greit. Og ikke snakk om "outfits", da. Antrekk, heter det. Anonymkode: f7521...7ed
Gucci_Helene Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni Synes Voe var veldig fin, likte også godt Ida Fladen og Stina Bakken
Anonym bruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni Gucci_Helene skrev (1 time siden): Synes Voe var veldig fin, likte også godt Ida Fladen og Stina Bakken Og jeg tenkte at Ida Fladen aldri får det helt til… Grunntanken er ofte god, men hun bommer ofte på styling og sammensetning Anonymkode: e09d5...45c
Anonym bruker Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni Tenkte mest at de unge er dobbelt så store som de var for 20 år siden. Om dette er kun pga endret kroppsideal eller om det er klærne som gjør det, vet ikke jeg. Anonymkode: cc2ea...a9e
Gucci_Helene Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Og jeg tenkte at Ida Fladen aldri får det helt til… Grunntanken er ofte god, men hun bommer ofte på styling og sammensetning Anonymkode: e09d5...45c Synes hun så fin og komfortabel for en ute konsert i det været. Noe jeg selv kunne kledd meg i😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå