Anonym bruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Jeg og min date har mye sex. Han runker endel de dagene vi ikke ser hverandre. Han runket dagen før jeg var der idag og vi hadde sex. Han kom inni men altså ingenting kom ut igjen? Har det noe med at d er lite eller er det stillingen? Andre kjent det samme? Enkelte dager renner d helt ekstremt. Sorry detaljer.... ,,Kv29 Anonymkode: 4e30e...853
Anonym bruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Det kom helt sikkert mindre om han runket dagen før dere hadde sex, enn om han ikke hadde runket. Det er sikkert. Sikkert er det også at noe kom ut også dagen etter, med deg. Hvor det tok veien vet ingen. Anonymkode: dc981...9b7
Anonym bruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Det kom helt sikkert mindre om han runket dagen før dere hadde sex, enn om han ikke hadde runket. Det er sikkert. Sikkert er det også at noe kom ut også dagen etter, med deg. Hvor det tok veien vet ingen. Anonymkode: dc981...9b7 Fitta har spist det opp? Anonymkode: 80568...ef6
Anonym bruker Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (10 timer siden): Fitta har spist det opp? Anonymkode: 80568...ef6 Jeg aner ikke 😅 hvorfor runke dagen før jeg kommer, han må jo være utrolig kåt. Bare fint d altså. Kommer ganske kjapt når vi har sex også. Jeg tenner han visst veldig men det har ikke noe å med at han har følelser,vel? Anonymkode: 4e30e...853
Anonym bruker Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg aner ikke 😅 hvorfor runke dagen før jeg kommer, han må jo være utrolig kåt. Bare fint d altså. Kommer ganske kjapt når vi har sex også. Jeg tenner han visst veldig men det har ikke noe å med at han har følelser,vel? Anonymkode: 4e30e...853 Du er veldig opphengt i at han runker. Du har skrevet om dette før og. Det at han runker er hans privatsak, som han er i sin fulle rett til å gjøre. Det har du ikke noe med, og jeg skjønner ikke hvorfor du spør ham om dette. Du virker veldig sjalu og kontrollerende. Anonymkode: 7052d...940
Anonym bruker Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Du er veldig opphengt i at han runker. Du har skrevet om dette før og. Det at han runker er hans privatsak, som han er i sin fulle rett til å gjøre. Det har du ikke noe med, og jeg skjønner ikke hvorfor du spør ham om dette. Du virker veldig sjalu og kontrollerende. Anonymkode: 7052d...940 What? 😂 Aldri hatt et tema rundt dette før. Nei la han holde på, tvert imot, jeg liker det. Merkelig det ikke kommer ut igjen, merker murringer og vondt i magen idag, helt nederst. Anonymkode: 4e30e...853
Anonym bruker Skrevet 14. juni #7 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (20 minutter siden): What? 😂 Aldri hatt et tema rundt dette før. Nei la han holde på, tvert imot, jeg liker det. Merkelig det ikke kommer ut igjen, merker murringer og vondt i magen idag, helt nederst. Anonymkode: 4e30e...853 Driver du og prøver å bli gravid, og vet han i så fall om dette? Anonymkode: 96b34...bf1
Anonym bruker Skrevet 14. juni #8 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Driver du og prøver å bli gravid, og vet han i så fall om dette? Anonymkode: 96b34...bf1 Du jeg har hormonspiral. Så 99,9% safe! Anonymkode: 4e30e...853
Anonym bruker Skrevet 14. juni #9 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg aner ikke 😅 hvorfor runke dagen før jeg kommer, han må jo være utrolig kåt. Bare fint d altså. Kommer ganske kjapt når vi har sex også. Jeg tenner han visst veldig men det har ikke noe å med at han har følelser,vel? Anonymkode: 4e30e...853 Ikke bry deg om sure kommentarer. Han tenner veldig på deg og det er bare sunt og slik det skal være. Fint at du gleder deg over det! Følelser kommer etter hvert. Til å begynne med handler det meste om kropp for menn, og han tenker sikkert på kroppen din nesten hele tiden. Hvis han er av den utålmodige typen kan ha runket flere ganger om dagen før han møter deg. Hvis du synes det er dumt så sier du fra. Det tror jeg han vil like, at du er åpen om slike ting. Anonymkode: dc981...9b7
Anonym bruker Skrevet 14. juni #10 Skrevet 14. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke bry deg om sure kommentarer. Han tenner veldig på deg og det er bare sunt og slik det skal være. Fint at du gleder deg over det! Følelser kommer etter hvert. Til å begynne med handler det meste om kropp for menn, og han tenker sikkert på kroppen din nesten hele tiden. Hvis han er av den utålmodige typen kan ha runket flere ganger om dagen før han møter deg. Hvis du synes det er dumt så sier du fra. Det tror jeg han vil like, at du er åpen om slike ting. Anonymkode: dc981...9b7 Det er bra å høre. Han er jo uten tvil veldig tent på meg, men merker han holder litt igjen om jeg blir litt ivrig. Han er selv blitt skadet av tidligere forhold og ville derfor ikke utsette seg for det igjen. Tror han er redd for å falle for noen igjen. Han må bare runke, å det at han gjør det dagen før viser jo bare at han ikke klarer å vente. Jeg er veldig tålmodig med han, ikke sjalu. Han liker damerumpe spesielt godt og kan ofte tilføye det at han ser mye deilige rumper (han er rett fra øevra😅). Men han liker min og blir tent med ett han ser meg. Ganske utolig at menn kan være så seksuelt tiltrukket men ikke kjenne på følelser? Anonymkode: 4e30e...853
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå