Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev med noen på Finn om noe jeg skulle kjøpe. Jeg spurte noe om dette produktet og vedkommende svarte. Og vi hadde en god dialog. Dette var sent på kvelden og vedkommende slutta å svare. Siden de slutta å svare trodde jeg at de skulle legge seg å sove. Så ble ikke noe mere med det.

Morgningen etter gikk jeg først innom Finn får å se hva vedkommende ha svart. Da står det solgt på annonsen. Jeg spurte hvorfor det var solgt men fikk til svar at de ikke hørte noe fra meg.

Er dette vanlig praksis? Må man først kjøpe noe selv og holde det av? For så å ha dialog på meldinger etter man har kjøpt det? Hva er vanlig? Skal man heller avbestille det etterpå? Er ikke det veldig useriøst?

Anonymkode: 88772...37d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du spurte masse spørsmål uten å si at du vil kjøpe. Så hadde jeg nok solgt den om noen andre hadde sagt at de ønsker å kjøpe i mellomtiden.  Opplever noen ganger at noen stiller masse spørsmål uten og faktisk kjøpe. 

Anonymkode: c8cc1...0ef

Skrevet

Hvis du ikke forplikta deg til noe hadde jeg også solgt til første som faktisk gjorde det.

Anonymkode: 8bfad...1a1

Skrevet

Samme som de to ovenfor. Kjøpere som stiller masse spørsmål kommer bakerst i køen.

Anonymkode: f395b...6a5

Skrevet

Hva sa du da? At du ville kjøpe det helt sikkert? 

Anonymkode: 769e6...5e8

Skrevet

Du spurte masse men sa aldri at du ville kjøpe den. Selvfølgelig selger de da til andre når du stilner ute å bekrefte kjøp.

Anonymkode: 96298...d9d

Skrevet

Første som sier de vil kjøpe får kjøpe, uansett hvor mange andre som stiller spørsmål om produktet.

Veldig enkelt det der altså, om noen tar kontakt og sier jeg vil ha den og kan hente den om 15 min, så svarer du ikke at det er noen andre som lurer litt.... Da selger du.

Anonymkode: 263a6...fa0

Skrevet

Selger til den som vil kjøpe. Bruker ikke tid på å dille rundt med den som har "tusen" spørsmål, med mindre vedkommende er tydelig på at han/hun ønsker å kjøpe.

Selger jeg noe er jeg ute etter å gjennomføre salget. Raskt og ukomplisert. 

Anonymkode: 450ed...fce

Skrevet

Så sant dere ikke ble enige om at du skulle kjøpe det, så selger jo så klart selger til den første som kjøper det / avtaler kjøp med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...