Anonym bruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Jeg vil helst ha mine fire uker tett fra sankthans, da er jeg såååå klar. Kan heller jobbe når andre har ferie. Anonymkode: 0b5f1...31f
Anonym bruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Vil helst reise på ferie i april/mai. Elsker å dra til utlandet, oppdage, oppleve og se, men hater ekstrem varme. Så å reise til utlandet i juli/august og måtte ligge å pese under en parasoll i 30-40 plussgrader er helt bortkastede penger for meg. Fri het hjemme kan jeg ha når som helst, men føler været ofte er best litt senere på sommeren, så f.eks to siste i juli og første i august et fint. Anonymkode: 17dfe...508
Anonym bruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Jeg vil ha ferie fra midten av juli. Er så heldig at jeg står helt fritt og kan velge akkurat det jeg vil. Anonymkode: b7b15...4da
Anonym bruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Foretrekker sen ferie, slutten av juli/begynnelsen av august. Anonymkode: 7c5b0...489
Anonym bruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni Om jeg kunne valgt helt fritt hadde jeg tatt ferie i september Synes det er det perfekte tidspunktet å dra til utlandet. Overfor arbeidsgiver står jeg fritt, men det må det times med barn som går på skolen, så da blir det ferie fra midten av juli. Synes det er best med sen ferie. Synes det er litt stusselig å være ferdig på ferie før andre drar på sin. Anonymkode: acc43...48c
Anonym bruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni Jeg vil helst ha ferie på høsten, oktober/november fordi høsten er så lang, kald og grå. Det har vært vanskelig i de 10 siste årene da jeg har hatt barn på skolen som bare kan ha ferie i skoleferien. Men nå er de blitt større og i år skal jeg og mannen reise på ferie i en uke i høst uten barn. Gleder meg!!! Anonymkode: 96057...aba
Anonym bruker Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni Sen ferie 4 uker frem til skolestart er perfekt. I år måtte jeg flytte ferien 1 uke så da får jeg 3 uker med ungene og 1 uke ferie etter at skolen har begynt. Litt kjedelig, men pytt sann Anonymkode: 01b49...0e5
Anonym bruker Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni Tidlig, da er det mindre kø på aktiviteter. Norge har ferien sin en måned før resten av Europa, og dersom man har ferien sent er det ofte mer fult over alt Anonymkode: 6253a...b79
Anonym bruker Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni Sen! Jeg tar ferie fra andre uken i juli til skolestart. Anonymkode: 36b5e...459
Anonym bruker Skrevet 10. juni #10 Skrevet 10. juni Vi har annethvert år tidlig og sent. Værmessig er det som regel bedre med sen ferie (2 uker sist i juli og 1 først i august) Nå har ikke vi skolebarn lenger så nå tar vi som regel en utenlandstur i september eller oktober. Anonymkode: 69f20...ebf
Anonym bruker Skrevet 10. juni #11 Skrevet 10. juni Jobber i skole og har fri fra 20 juni til 10 august 😊 Anonymkode: 1ddef...b05
Anonym bruker Skrevet 10. juni #12 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg vil helst ha mine fire uker tett fra sankthans, da er jeg såååå klar. Kan heller jobbe når andre har ferie. Anonymkode: 0b5f1...31f Enig Anonymkode: 4490e...4ff
Anonym bruker Skrevet 10. juni #13 Skrevet 10. juni Spiller egentlig ingen rolle. Men fordelen med tidlig ferie er at det er litt mindre folk. I alle fall i begynnelsen av ferien, og litt lysere kvelder. Anonymkode: e0dcd...969
Anonym bruker Skrevet 10. juni #14 Skrevet 10. juni Jeg opplever at det er en ferie i seg selv å jobbe i starten av ferien. Tid til å gjøre oppgaver som henger, mindre folk på jobb, få om noen møter.. og ikke minst stemningen jeg får ved å glede meg til å ta ferie. Jeg har alltid syns det er stusselig å være ferdig med ferie når andre starter sin.. Anonymkode: 36b5e...459
Anonym bruker Skrevet 10. juni #15 Skrevet 10. juni Jeg har ferie i juli måned hvert år. Anonymkode: 8c819...897
Anonym bruker Skrevet 10. juni #16 Skrevet 10. juni Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jobber i skole og har fri fra 20 juni til 10 august 😊 Anonymkode: 1ddef...b05 Har jeg også hatt hele livet, men nå skal jeg ha min første sommerferie som avd.leder i skole og da er det juli som gjelder. Tror det blir bra 😊 Anonymkode: f3ff2...b54
Anonym bruker Skrevet 10. juni #17 Skrevet 10. juni Sen. Er så mye fridager på våren. Og da har ungene rukket å kjede seg litt og er klar for ferie med oss voksne Anonymkode: f11e3...53f
Anonym bruker Skrevet 10. juni #18 Skrevet 10. juni Sen, tar feire i auugust. Liker å jobbe i juli, det skjer nesten ikke noe da så blir nesten som en ferie før ferien Anonymkode: cfaf0...22e
Anonym bruker Skrevet 11. juni #20 Skrevet 11. juni Helst sen. Liker så godt å glede meg til ferie. I tillegg jobber jeg mot mange land i Asia som tar fri i august, så det er upraktisk å være borte fra jobb i juli. Anonymkode: b93e6...19e
Anonym bruker Skrevet 11. juni #21 Skrevet 11. juni Tidlig. Vi har gjerne ferie fra overgangen juni/juli og fire uker. Når jeg kommer tilbake på jobb da er resten av verden midt i ferien og det er rolige dager på jobb og jeg får unna mye som har blitt skjøvet på. Anonymkode: 36aa2...172
Anonym bruker Skrevet 11. juni #22 Skrevet 11. juni Kunne godt tenkt meg sen ferie, men må ta ferie i juli da jobben stenger i juli. Anonymkode: 32ff5...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå